Louis Vuitton: H καμπάνια του οίκου εμπνέεται από το express του μεσονυκτίου!

O οίκος Louis Vuitton παρουσίασε τη νέα του καμπάνια για την σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2013 και οι φωτογραφίες προδίδουν μία διάθεση επιστροφής στις ρίζες Vuitton. Και τι εννοώ με αυτό;

Η καμπάνια παρουσιάζει κυρίες καλοντυμένες με στιλ βγαλμένο από άλλη εποχή να βρίσκονται μέσα σε ένα βαγόνι τρένου και η σύνδεση με το πως ξεκίνησε και καθιερώθηκε ο οίκος γίνεται αβίαστα αφού είναι γνωστό πως τα είδη ταξιδιού ήταν αυτά που τον καθιέρωσαν. Απο εκεί και πέρα πολλά δημοσιέυματα κάνουν λόγω πως η καμπάνια έχει επηρεαστεί κι από την ταινία το express του μεσονυκτίου.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164