Στην τέταρτη έκθεση του το project {Just/Art}* παρουσιάζει τον πολύχρωμο και πολυποίκιλο κόσμο των καλλιτεχνών: ath1281, Κανέλλας Αράπογλου, Λεώνης Γιαγδζόγλου, Aσπασίας Μουριάδου, Σοφίας Παπαδοπούλου, Φωτεινής Πούλια και LucadeSalvia. Ο Δικηγόρος Αλέξανδρος Κασσανδρινός ξεκίνησε το 2016 το project {Just/Art}* με σκοπό την προώθηση νέων -κυρίως- καλλιτεχνών στο ευρύ κοινό, στα πλαίσια του οποίου διερευνά χώρους- ορόσημα ως σημεία τέχνης και την σχέση μεταξύ τέχνης και δικαίου.
Σε ποια σημεία το δίκαιο και η τέχνη συμπίπτουν; Πότε λειτουργούν συμπληρωματικά και πότε βρίσκονται σε αντιπαράθεση; Τι ρόλο διαδραματίζει η τέχνη στην αναζήτηση της κοινωνικής και πολιτικής δικαιοσύνης και πως το δίκαιο επηρεάζει τις εκφάνσεις της τέχνης; Eπίσης πως επικοινωνεί το κοινό με την τέχνη, όταν αυτή δεν βρίσκεται σε αναμενόμενους χώρους, αλλά σε χώρους συνυφασμένους με το δίκαιο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ένας σύγχρονος εκθεσιακός χώρος σε μια ιστορική τοποθεσία «απόδοσης δικαιοσύνης», επτά καλλιτέχνες που η δουλειά τους συγγενεύει εικαστικά με την ποπ αισθητική του σήμερα, μέσω όμως διαφορετικής εικαστικής γλώσσας, μια αλλόκοτη και δύσθυμη χρονική περίοδος. Πως μπορούν άραγε να συνδυαστούν;
Η Ασπασία Μουριάδου με την ιδιαίτερη τεχνική της από μέταλλο και χαρτί κατασκευάζει έργα τέχνης – εγκαταστάσεις με κύριο στοιχείο την προοπτική και οπτική ψευδαίσθηση και τον αντικατοπτρισμό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Oath1281 εξερευνώντας τις μεταμορφωτικές ιδιότητες του πηλού παρουσιάζει μια εγκατάσταση από χειροποίητα κεραμικά. Επηρεασμένος από τις κομικ φιγούρες, το χιούμορ, την αστική κουλτούρα – πάντα με χαλαρή και ενδοσκοπική διάθεση- δημιουργεί λεπτομερείς ζωγραφικές παραστάσεις, ποντίκια και φωτιές σχηματίζοντας έτσι το περίεργο σύμπαν του.
Η Κανέλλα Αράπογλου, με αφετηρία την προσωπική της κληρονομία, δημιουργεί έργα με ετερόκλητα υλικά και τεχνικές, αναδομώντας τα παραδοσιακά κεντήματα και δίνοντας τις δικές της λύσεις, κεντώντας την «προίκα» της νέας εποχής.
Η Λεώνη Γιαγδζόγλου, παλιά γνώριμη του project {Just/Art}* πηγαίνοντας ένα βήμα πιο πέρα αφηγείται μέσα από τις κεραμικές της δημιουργίες, εμπνευσμένες από μνήμες, βιώματα, συναισθήματα και εμπειρίες της.
H Σοφία Παπαδοπούλου θρυμματίζει πάνω στο χαρτί με την τεχνική του κολάζ τον κατακερματισμένο κόσμο των ονειρικών «παραμυθιών» μιας μαζικής κοινωνίας αναδεικνύοντας την εσωτερική της ανάγκη έκφρασης και δημιουργεί εικόνες που ξυπνούν την μνήμη.
Η Φωτεινή Πούλια δελεάζει με την ζωγραφική της δεινότητα τον θεατή δημιουργώντας εικόνες ενός φαινομενικά άρτιου και συμμετρικά αλληλοσυμπληρωμένου κόσμου μέσα από μια καλειδοσκοπική ματιά.
Τέλος, ο Lucade Salvia επηρεασμένος από τις illustration φωτογραφίες των περιοδικών συνθέτει ψηφιακά πολύχρωμες εικόνες μιας άλλης ποπ εποχής, τόσο όμως επίκαιρης, γνώριμης και ακόμη επιδραστικής.
Τόπος συνάντησης αποτελεί ο σύγχρονος εκθεσιακός χώρος ‘Κέντρο Τεχνών’ στο Πάρκο Ελευθερίας. Ο χώρος αυτός που κάποτε ήταν στρατώνας και αρχηγείο της στρατονομίας κατά την διάρκεια της χούντας, συνυφασμένος με κατασταλτικά κυβερνητικά μέτρα, όπως η λογοκρισία, η δίωξη- μετατρέπεται σε έναν παραδοσιακό «λευκό κύβο» αξιοποιούμενος ως χώρος σύγχρονης τέχνης, ως χώρου διαλόγου και εν τέλει ως αφετηρία για σύγχρονες αναζητήσεις.
Για την υλοποίηση του project {Just/Art}* φέτος, ευχαριστούμε την ιδιαίτερα τον Σάκη Παπακωνσταντίνου για την ευγενική παραχώρηση των καλλιτεχνών ath1281, Lucade Salvia και Φωτεινή Πούλια.
Η έκθεση πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας δήμου Αθηναίων.
Στον εκθεσιακό χώρο θα τηρηθούν τα μέτρα προστασίας, όπως αυτά έχουν εξαγγελθεί. Ο μέγιστος αριθμός των ατόμων που μπορούν να παρευρεθούν ταυτόχρονα στον χώρο είναι 20 άτομα.
Διοργανωτής: {Just/Art}*
Καλλιτέχνες: ath1281, Κανέλλα Αράπογλου, Λεώνη Γιαγδζόγλου,Ασπασία Μουριάδου, Σοφία Παπαδοπούλου, Φωτεινή Πούλια, Lucade Salvia
Χώρος Έκθεσης:Kέντρο Τεχνών δήμου Αθηναίων, Πάρκο Ελευθερίας- Αθήνα
Διάρκεια Έκθεσης: 23-26 Ιουνίου 2020 (από τις 11:00 -19:00)
Εγκαίνια Έκθεσης : 23 Ιουνίου, 19:00- 22:30
Στοιχεία Επικοινωνίας: τηλ. 210 7244850-1 – e-mail: info@kvplaw.com
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ