GNTM – Big Brother: Ποιος βγήκε νικητής στη μάχη των reality για την τηλεθέαση

Οι auditions του GNTM συνεχίζονται. Επίδοξα μοντέλα, αγόρια και κορίτσια, δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους και προσπαθούν να κερδίσουν το εισιτήριο για την επόμενη φάση και τα bootcamps.

To τηλεοπτικό κοινό δείχνει να παρακολουθεί με ενδιαφέρον το reality μόδας του STAR. Σύμφωνα με τα νούμερα της Nielsen (μη καθαρά), το GNTM συγκέντρωσε 17,5 στο γενικό σύνολο και 26,3% στο δυναμικό κοινό. Στο υψηλότερο τέταρτο σημείωσε 21% και 30,6% αντίστοιχα.

Από την άλλη, το Big Brother, στον ΣΚΑΪ έκλεισε με 17,5% στο γενικό σύνολο και 18,2% στο δυναμικό κοινό. Μάλιστα, στο τέταρτο που προβλήθηκε ο καβγάς της Σοφίας με τη Ραμόνα, η τηλεθέαση έφτασε στο 23,7% στο γενικό κοινό και 26,2% στο νεανικό κοινό.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164