Η Jennifer Lopez είναι στο εξώφυλλο του περιοδικού WSJ και στην συνέντευξη που έδωσε και η οποία συνοδεύει το cover έδωσε μερικές πολύ ωραίες backstage πληροφορίες για το πώς δημιουργήθηκε το JLO Beauty, το ολοκαίνουργιο brand skincare που φέρει την υπογραφή της και που κυκλοφορεί την 1η Ιανουαρίου.
Σύμφωνα με την Lopez, το συγκεκριμένο brand ήταν ένα όνειρο ζωής και φυσικά το είχε στο νου της πολύ πριν τον αρραβωνιαστικό της, Alex Rodriguez, ο οποίος, όμως, τελικά ήταν αυτός που την έπεισε να το κάνει! “Όταν ο Alex ήρθε στη ζωή μου ήταν κάπως έτσι: Πάμε να το κάνουμε! Πάμε να χτίσουμε το skincare brand σου! Είναι ένα όνειρό σου! Πάμε να το κάνουμε μαζί. Πάμε να το κατακτήσουμε”, είπε και συνέχισε: “Πιστεύω ότι με τον Alex είμαστε αδερφές ψυχές, ή όποιον άλλο όρο θέλεις να χρησιμοποιήσεις, γιατί για κανέναν μας δεν υπάρχουν όρια. Δεν έχουμε όρια. Αυτό είναι που πάντα έχω στο μυαλό μου, έτσι κινούμαι αλλά εκείνος ήταν που με έκανε να καταλάβω πόσο μεγάλη αλήθεια ήταν αυτό. Μπορούμε να κάνουμε τα πάντα! Έχουμε κι οι δυο αυτό το DNA- αυτό το… γιατί όχι; Γιατί να μην μπορούμε να χτίσουμε όχι μόνο μια επιχείρηση πολλών εκατομμυρίων αλλά τρεις ή τέσσερις;”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JLO BEAUTY (@jlobeauty)
Κάπου εδώ να ευχαριστήσουμε τον Alex Rodriguez που την παρακίνησε και αναμένουμε το λανσάρισμα!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ