Ο οίκος Louis Vuitton θα υποστηρίξει την Unicef για έκτη χρονιά μέσω των πωλήσεων του βραχιολιού Lockit και του νέου teddy που θα κυκλοφορήσει σε limited edition. Η Louis Vuitton παρουσίασε τα βραχιόλια Silver Lockit του 2021 ως μέρος της συνεχιζόμενης συνεργασίας της με την Unicef για τη συγκέντρωση χρημάτων για τα πιο ευάλωτα παιδιά του κόσμου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα νέα βραχιόλια Louis Vuitton για την Unicef Silver Lockit, είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο ασήμι και οργανικό βαμβάκι, έρχονται σε μαύρο χρώμα καθώς και σε τρεις αποχρώσεις της άνοιξης: μπλε παστέλ, ροζ και πράσινο. Κάθε βραχιόλι διαθέτει το εμβληματικό λουκέτο της μάρκας, εμπνευσμένο από την κλειδαριά που δημιουργήθηκε από τον Georges Vuitton το 1890 και επιλέχθηκε ως σύμβολο της συνεργασίας του Louis Vuitton με την Unicef . Την όλη αυτή ενέργεια συνοδεύει η κυκλοφορία μιας ειδικής έκδοσης του φημισμένου teddy της μάρκας, όπου εμφανίζεται για πρώτη φορά σε βιολογικά βαμβακερά υφάσματα. Το αρκουδάκι Louis Vuitton για την Unicef είναι διακοσμημένο με την υπογραφή LV του οίκου και τα μονογράμματα του σε παστέλ αποχρώσεις.
Μέρος των εσόδων θα διατεθούν στην Unisef για την παροχή πρόσβασης σε νερό, αποχέτευση, διατροφή, εκπαίδευση, υγεία και υπηρεσίες προστασίας σε ευάλωτα παιδιά που ζουν σε αντίξοες συνθήκες αλλά περιλαμβάνει επίσης υποστήριξη των βασικών προσπαθειών αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών του Covid-19 από την Unicef.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο γαλλικός οίκος μόδας συνεργάζεται με την Unicef από το 2016 για να υποστηρίξει τα πιο ευάλωτα παιδιά σε όλο τον κόσμο. Από την έναρξη του consept: Silver Lockit πριν από πέντε χρόνια, η συνεργασία, που ονομάζεται #makeapromise campaign, έχει συγκεντρώσει σχεδόν 13 εκατομμύρια δολάρια για να βοηθήσει το έργο της φιλανθρωπίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ