Τα περιστατικά βίας κατά των γυναικών έχουν αυξηθεί πολύ τον τελευταίο καιρό και οφείλουμε όλοι να βάλουμε το δικό μας λιθαράκι ώστε να χτίσουμε ένα τείχος προστασίας απέναντι σε αυτό το κοινωνικό θέμα που δείχνει να παίρνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Η METRO συμμετέχει στη δράση #REDress, παίρνοντας σαφή και ξεκάθαρη θέση ενάντια στην έμφυλη βία… Φοράει το κόκκινο βραχιόλι της και δρα ενάντια στη γυναικεία κακοποίηση!
Γυναίκες και άνδρες ένωσαν τις δυνάμεις τους κι έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα για την εξάλειψή της! Περισσότεροι από 100 άνθρωποι της εταιρίας φωτογραφήθηκαν και άφησαν το δικό τους αποτύπωμα, φορώντας το κόκκινο βραχιόλι που σχεδιάστηκε από τη Rich Passion Jewellery. Κόκκινο για να αφυπνίσει, να τραβήξει την προσοχή της κοινής γνώμης, να χαρακτεί στη μνήμη και στη συνείδησή μας. Κόκκινο για τον πολυσήμαντο συμβολισμό του χρώματος που υπογραμμίζει τον κίνδυνο, την προειδοποίηση. #REDress. Κάτι πρέπει να γίνει. Τώρα!
Η εταιρεία METRO στάθηκε στο πλευρό της μοναδικής δράσης ενημέρωσης κι ευαισθητοποίησης της Rich Passion Jewellery, με τίτλο #REDress, σχηματίζοντας έναν ισχυρό κρίκο στην αλυσίδα απέναντι στην κακοποίηση των γυναικών και τις διακρίσεις. Μέρος των εσόδων της καμπάνιας, θα διατεθεί για τη στήριξη του Κέντρου Γυναικείων Μελετών και Ερευνών, ΔΙΟΤΙΜΑ.
“Την περίοδο που διανύουμε, βλέπουμε όλο και συχνότερα να εκδηλώνονται περιστατικά βίας κατά των γυναικών. Απέναντι σε αυτό το κοινωνικό ζήτημα, που παίρνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, δεν είναι δυνατόν να αδιαφορήσουμε. Ως οργανισμός, που έχει ως πρώτη προτεραιότητα τον άνθρωπο, δείχνουμε μηδενική ανοχή σε τέτοια φαινόμενα και -φυσικά- στηρίζουμε ακόμα πιο ενεργά τις πρωτοβουλίες ενάντια στην έμφυλη βία” δηλώνει η κα Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της METRO, με αφορμή τη σπουδαία αυτή εκδήλωση.
H METRO (My market και METRO Cash & Carry), μία εταιρεία με δυναμική παρουσία στον κλάδο του λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα, μια εταιρία με κοινωνικές ευαισθησίες, απασχολεί σήμερα περισσότερες από 6.500 γυναίκες σε σύνολο 11.300+ εργαζομένων. Δεν θα μπορούσε να μην υψώσει το ανάστημά της ενάντια στην γυναικεία κακοποίηση, δεν θα μπορούσε να μην αντιδράσει. Η ενίσχυση της ποικιλομορφίας, η ισότητα των φύλων και οι ίσες ευκαιρίες για όλους στο εργασιακό περιβάλλον είναι αδιαπραγμάτευτες και διαχρονικές αξίες της που εκφράζονται συνεχώς.
Αυτή τη φορά υπογραμμίζει με κόκκινο τη θέση της ενάντια στην έμφυλη βία και συνεχίζει να προσφέρει κοινωνικά, όποτε και όπου μπορεί.