Tο Teads και η ΖΕΝΙΤΗ/PUBLICIS GROUPE υποστήριξαν το παγκόσμιο λανσάρισμα του νέου αρώματος Miss Dior Eau de Parfum, ωδή στο βελούδινο και αισθησιακό τριαντάφυλλο, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις στον τομέα των media.
Η δίμηνη καμπάνια Dior στο Teads ξεκίνησε με Context Reachcast στις κατηγορίες Επιλεκτική, Ομορφιά και Μόδα. Mε το Context Reachcast, ο Dior είχε το take over κατηγορίας με 100% brand safety για μία ή περισσότερες ημέρες.
Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε την 1η Σεπτεμβρίου πετυχαίνοντας κάλυψη, υψηλή επαναληψιμότητα και viewability +70% για το λανσάρισμα του νέου αρώματος. Με χρήση μόνο του παγκόσμιου τηλεοπτικού σποτ με πρωταγωνίστρια τη Natalie Portman και με customized endcard στα ελληνικά, έφερε υψηλά αποτελέσματα σε επίπεδο traffic με CTR 0,5%.
H E-Business Manager της εταιρείας Parfums Christian Dior Hellas, Μάρθα Σταφυλάκη, που είχε υπό την ευθύνη της το συνολικό πλάνο digital media, προσθέτει σχετικά με την ενέργεια «Είμαστε χαρούμενοι που επιλέξαμε Context Reachcast, ιδανικό για contextual targeting, καθώς είναι η πρώτη φορά που o Οίκος Dior «έτρεξε» μια τόσο μεγάλη καμπάνια programmatic στην ελληνική αγορά, της οποίας η επιτυχία οφείλεται στο συνδυασμό δυναμικής επένδυσης και στρατηγικής στόχευσης».
Σήμερα, το Τeads προσφέρει καινοτόμες, αποδοτικές και άμεσες λύσεις στην αγορά του digital. Μέσω του creative optimization, τις εξελιγμένες υπηρεσίες media σε όλο το purchase funnel, την έξυπνη διαχείριση των δεδομένων με χρήση AI και τα ερευνητικά εργαλεία με marketing insights, που παρέχονται χωρίς επιπλέον κόστος, πετυχαίνει θεαματικά αποτελέσματα για τους διαφημιζόμενους και τους συνεργάτες του.