Μαίρη Αργυριάδου: Έκανε 24 ώρες να φτάσει από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα με το τρένο

Τη δική της περιπέτεια με την κακοκαιρία “Ελπίς” περιέγραψε σήμερα μέσα από την εκπομπή “Super Κατερίνα” η Μαίρη Αργυριάδου. Η δημοσιογράφος αποκάλυψε πως έκανε 24ώρες να φτάσει από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα με το τρένο.

«Ξεκίνησα να έρθω στην Αθήνα από τη Θεσσαλονίκη και έκανα 24 ώρες με το τρένο. Ξεκινήσαμε στις 12.15 και ήταν να φτάσουμε στις 16.30. Είχαν ακυρωθεί όλες οι πτήσεις. Στον χιονιά ο πιο ασφαλής τρόπος μετακίνησης είναι με το τρένο. Στην Τιθορέα άρχισαν τα πράγματα να γίνονται περίεργα, δυο ώρες δηλαδή πριν φτάσουμε στην Αθήνα. Δεν υπήρχαν προμήθειες να φάει κανείς, υπήρχαν άνθρωποι καρκινοπαθείς, παιδιά, ένα νεράκι μόνο με το ζόρι. Ζήσαμε στιγμές τρόμου.

Όταν φτάσαμε πλέον στη Θήβα, ένα τρένο σκοτεινό, χωρίς ηλεκτρισμό. Ένα τρένο που δεν έχει ηλεκτρικό ρεύμα δεν έχει και θέρμανση. Ήμασταν δυο ώρες χωρίς θέρμανση μέσα στο τρένο. Μείναμε στην Οινόη για 18 ώρες περίπου μέσα στο τρένο χωρίς καμία ενημέρωση… Είναι σκηνές ξεφτίλας να μη σου λένε τι συμβαίνει, να σου λένε ότι έρχεται εκχιονιστικό και να μην έρχεται ποτέ. Ας μας λέγανε το πρόβλημα να βρούμε ένα ξενοδοχείο να διανυκτερεύσουμε, κάτι να κάνουμε» ανέφερε η Μαίρη Αργυριάδου.

Στη συνέχεια η δημοσιογράφος ανέφερε: «Δεν μας έφταναν όλα αυτά που δεν είχαμε καμία ενημέρωση, δεν είχαμε προμήθειες, υπήρχαν άνθρωποι με προβλήματα υγείας πολύ μεγάλα, είχαμε και το καταληκτικό που στις 8.15 ξαφνικά βγαίνει κάποιος και μας ανακοινώνει ότι πρέπει να κατέβουμε από το τρένο έξω στο χιόνι, να περιμένουμε να τραβηχτεί ο συρμός για να περάσουμε απέναντι να μεταφερθούμε σε λεωφορεία που θα μας έφερναν στην Αθήνα. Περιμέναμε 45 λεπτά μέσα στο χιόνι. Όλο αυτό μετά από 20 ώρες, 45 λεπτά μέσα στο χιόνι μωρά, ηλικιωμένοι, άνθρωποι με προβλήματα υγείας, όλοι μας… Όχι απλά δεν υπήρχε ενημέρωση, υπήρχε ψευδής ενημέρωση. Φυσικά και θα διεκδικήσω αποζημίωση».