Μια σπάνια βραδινή έξοδο πραγματοποίησαν το βράδυ της Τρίτης 25/10 ο Ορφέας Αυγουστίδης και η σύζυγός του Γεωργία Κρασσά.
Το ζευγάρι που μετρά αρκετά χρόνια κοινής πορείας και έχει αποκτήσει έναν γιο, τον Αχιλλέα, επέλεξε να βρεθεί στο Θέατρο Μουσούρη προκειμένου να παρακολουθήσει την παράσταση “Το χελιδόνι” στην οποία πρωταγωνιστούν η Κατερίνα Διδασκάλου και ο Δημήτρης Τσίκλης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τόσο ο Ορφέας Αυγουστίδης όσο και η Γεωργία Κρασσά είναι άνθρωποι χαμηλών τόνων που αποφεύγουν τα κοσμικά event και προτιμούν να κρατούν τη ζωή τους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, όπως προσπάθησαν να κάνουν με τον γάμο τους, ωστόσο στις δημόσιες εμφανίσεις τους παραμένουν πάντα ευγενικοί και δεν αρνούνται μερικά κλικ στους φωτογράφους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Λίγα λόγια για το έργο
Το κείμενο αναφέρεται στην τρομοκρατική επίθεση στο μπαρ Pulse, τον Ιούνιο 2016, αλλά και στις τραγωδίες στο Μπατακλάν, στη Νίκαια, στη Βαρκελώνη, χωρίς να μένει στον τρόμο. Μπροστά στην Αμέλια και τον Ραμόν ανοίγονται δυο μονοπάτια: του μίσους και της απομόνωσης και το άλλο του διαλόγου και της κοινής διαδρομής. Θα συνεχίσουν να τροφοδοτούν τα τραύματα της ζωής τους ή θα αναγνωρίσουν ο καθένας τον εαυτό του μέσα στον άλλον;
Για την Αμέλια, μια μητέρα πληγωμένη στα βάθη της ψυχής της από τη χειρότερη απώλεια, αυτή του παιδιού της, μέτρο του ανθρώπου είναι ο πόνος. Αυτό που μας κάνει ανθρώπους είναι να μπορούμε να νιώθουμε τον πόνο των άλλων σαν δικό μας. Αυτό μας ξεχωρίζει από τα κτήνη, λέει. Σε απόσταση ασφαλείας από την κοινωνία έχει κλειστεί σε μια ζωή γεμάτη μουσική, ως αυστηρή δασκάλα φωνητικής και τραγουδιού.
Σε αυτή την ασκητική απομόνωση εισβάλλει ο Ραμόν, ένας νέος με εντελώς διαφορετική στάση για τη ζωή, ο οποίος επιμένει να τον διδάξει το περίφημο «Χελιδόνι», προκειμένου να τραγουδήσει σε μια τελετή για τη μνήμη της μητέρας του, την οποία έχει χάσει πρόσφατα. Καθώς το μάθημα προχωράει οι δυο ήρωες αποκαλύπτουν λεπτομέρειες για το παρελθόν τους, που χάραξε ανεξίτηλα η Μουσουλμανική τρομοκρατική επίθεση την περασμένη χρονιά και διδάσκουν ο ένας στον άλλον την αποδοχή και το πώς να προχωρήσουν με δύναμη προς το μέλλον.
Φωτογραφίες: Πέτρος Χόντος
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ