Η μακρά ιστορία του οίκου Burberry απαθανατίζεται σε ένα νέο βιβλίο. Από το 1856 η Burberry καθόρισε τη βρετανική μόδα και τώρα, η λαμπρή ιστορία της μάρκας μπορεί να γίνει γνωστή σε όλους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ASSOULINE (@assouline)
Είναι ελάχιστες οι εταιρείες μόδας που έχουν γίνει συνώνυμες με τις χώρες καταγωγής τους. Ο Ralph Lauren είναι στην Αμερική, ο Yves Saint Laurent στη Γαλλία, η Fendi είναι στην Ιταλία, αλλά τι γίνεται με το Ηνωμένο Βασίλειο; Αυτή η τιμή πάει στις χαρακτηριστικές καμπαρντίνες της Burberry.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ASSOULINE (@assouline)
Τώρα, η λαμπρή ιστορία της μάρκας που αναμφισβήτητα καθόρισε τη βρετανική μόδα είναι διαθέσιμη σε ένα νέο βιβλίο, το “Burberry” του Alexander Fury, που κυκλοφόρησε από την Assouline.
Η ιστορία ξεκίνησε το 1865, όταν η εταιρεία ήταν μια ταπεινή οικογενειακή επιχείρηση. Μέσα στις 127 σελίδες του, οι οποίες περιλαμβάνουν 200 εικονογραφήσεις, το βιβλίο διερευνά πλήρως πόσο μεγάλο αντίκτυπο έχει το Burberry στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry)
Η χαρακτηριστική καμπαρντίνα της μάρκας καταλαμβάνει μεγάλο μέρος του βιβλίου, άλλες σημαντικές στιγμές περιλαμβάνουν το έργο του Christopher Bailey, του δημιουργικού διευθυντή της Burberry από το 2001 έως το 2017, ασχολείται επίσης με τις αλλαγές στο λογότυπο της μάρκας με την πάροδο των ετών, από το λογότυπο μονόγραμμα εκτύπωσης που εφαρμόστηκε από τον Riccardo Tisci (δημιουργικός διευθυντής της Burberry από το 2018-2022) και το λογότυπο ιππικού ιππότη του τρέχοντος δημιουργικού διευθυντή Daniel Lee.
© Courtesy of Burberry
Για τους λάτρεις της Μόδας και όχι μόνο!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ