Στην εφηβεία δικαιολογούνται όλα. Κάθε αλλαγή διάθεσης θεωρείται αναμενόμενη: νεύρα, απογοήτευση, εκρήξεις, αμφισβήτηση των πάντων, μικρή κατάθλιψη. Επιπλέον, το κινητό είναι πια ο καλύτερος φίλος–συχνά πολύ τοξικός– του παιδιού σου.
Το Dove, γνωρίζοντας από πρώτο χέρι όλα τα παραπάνω, πραγματοποίησε σχετική έρευνα, από την οποία προέκυψε ότι 1 στα 2 κορίτσια υποστηρίζει ότι οι τοξικές συμβουλές ομορφιάς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ευθύνονται για τη χαμηλή του αυτοπεποίθηση. Έτσι, λοιπόν, έδωσε την ευκαιρία σε γονείς και παιδιά στην εφηβεία να αποδράσουν από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς των social media μέσα από ένα πρωτότυπο παιχνίδι απόδρασης, το Toxic Advice Escape Room.
Φεύγοντας από το Escape Room, πέρα από αυτά που έμαθαν, γονείς και παιδιά «πήραν» και κάτι ακόμα μαζί τους: τον Οδηγό Αυτοπεποίθησης που δημιούργησε το Dove στο πλαίσιο του «Dove Self-Esteem Project». Πρόκειται για έναν Οδηγό με όλα τα εργαλεία που χρειάζονται οι γονείς για να αντιληφθούν το πρόβλημα και να βοηθήσουν τα παιδιά να απαλλαγούν από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που βλέπουν καθημερινά στα feed τους.
Με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο, λοιπόν, το Dove εκπαίδευσε γονείς και εφήβους: κατάφερε να ανοίξει έναν διάλογο γύρω από την τοξικότητα. Τελικά, μαζί, έμαθαν να αναγνωρίζουν τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που κατακλύζουν τα social media, να αξιολογούν το περιεχόμενο που βλέπουν και να διώχνουν ό,τι τους κάνει να νιώθουν άσχημα.
Ήταν μια ξεχωριστή ενέργεια, μέσα από την οποία το Dove εξήγησε στους έφηβους αυτό που θεωρείται αυτονόητο: Επιβάλλεται να αγαπάμε και να αποδεχόμαστε τον αυθεντικό εαυτό μας και επιβάλλεται ένα καλό “ξεκαθάρισμα” στο feed μας, για να απομακρύνουμε κάθε τοξικό περιεχόμενο που μπορεί να βλάπτει την αυτοπεποίθησή μας.