Ο οίκος Louis Vuitton συνεργάζεται με τη UNICEF ξεκινώντας μια σημαντική καμπάνια γνωστή ως #MakeAPromise, με σκοπό να ευαισθητοποιηθεί ο κόσμος και να βοηθήσει τα παιδιά που ζουν σε απειλητικές συνθήκες και που είναι ευάλωτα σε ασθένειες.
Ο οίκος λοιπόν σχεδίασε ένα κολιέ λεγόμενο και ως Silver Lockit, του οποίου τα έσοδα θα δοθούν για την προστασία, τη φροντίδα, πόσιμο νερό, τροφή και εκπαίδευση σε παιδιά που το έχουν ανάγκη. Το κολιέ κοστίζει 600$ εκ των οποίων τα 200$ πηγαίνουν στην οργάνωση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ