Το μέλλον του Marc Jacobs στο δικό του brand είναι αβέβαιο, σύμφωνα με φήμες. Το Business of Fashion αναφέρει ότι υπάρχουν δυο πιθανά αποτελέσματα. Είτε ο σχεδιαστής να απομακρυνθεί πλήρως από το ομώνυμο brand, είτε η εταιρεία να προσλάβει έναν creative director κάτω από τον Jacobs, ώστε να αναλάβει μερικά από τα σχεδιαστικά καθήκοντα
Τον Ιανουάριο, ο Bernard Arnault, ο οποίος είναι επικεφαλής της εταιρείας LVMH, της εταιρείας που κατέχει το brand Marc Jacobs, δήλωσε ότι ανησυχεί περισσότερο για τον Marc Jacobs, παρά για τον Πρόεδρο των ΗΠΑ (a.k.a. Obama). Επιπλέον, τον Μάιο, ο διευθύνων σύμβουλος του brand, Sebastian Suhl, ανακοίνωσε την αναχώρησή του μετά από τρία χρόνια σε αυτήν τη θέση. Ο ίδιος ο Jacobs ήταν αναμφισβήτητα δυσαρεστημένος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Υπήρξαν πολλές αλλαγές στο brand τα τελευταία χρόνια. Το 2013 o Marc προσέλαβε τη φίλη του Katie Hillier και την Luella Bartley, για να διευθύνουν τον Marc by Marc Jacobs. Tο 2015 αποφάσισε να ενοποιήσει τα δύο διλά του beand, κάτι που σημαίνει ότι η Hillier και η Bartley άφησαν τους ρόλους τους. Η Hillier συνεχίζει να συμβουλεύει τον σχεδιαστή στο κομμάτι των αξεσουάρ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ