Ο διάσημος σχεδιαστής παπουτσιών παρουσίασε τη νέα του συλλογή για το Φθινόπωρο – Χειμώνα του 2017/18. Εκτός από τα εντυπωσιακά σχέδια, λοιπόν, είχαμε ακόμα έναν λόγο να ενθουσιαστούμε λίγο παραπάνω. Ποιος; Ο Louboutin “χρησιμοποίησε” για κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας την Ελληνίδα Νάσια Μάτσα.
Καθισμένη σε μια καρέκλα με ένα θηλυκό φόρεμα και την vintage αισθητική να πρωταγωνιστεί στο χώρο, η Νάσια ποζάρει φορώντας τις νέες γόβες του σχεδιαστή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christian Louboutin (@louboutinworld) στις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christian Louboutin (@louboutinworld) στις
Η Νάσια δεν είχε σκοπό να γίνει επαγγελματίας μοντέλο, αλλά ύστερα από παρότρυνση φίλων και καταξιωμένων φωτογράφων αποφάσισε να ποζάρει και να μαγνητίσει το φακό με το μυστηριώδες βλέμμα της. Έπειτα από αυτό, ακολούθησαν τα castings και οι συνεργασίες με μεγάλα ονόματα του κόσμου της μόδας.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη NAΣΙΑ (@nassia__) στις
Η ίδια έχει σπουδάσει Media & Journalism στο University of Westminster και έκανε μεταπτυχιακά στο London College of Fashion και στο London School of Economics. Υπήρξε αρθρογράφος στο Vanity Fair, στο GQ, Dazed και άλλα έντυπα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ