Είναι ο Μοτάζ Αζάιζα, ο Παλαιστίνιος φωτορεπόρτερ που στις 4 Νοεμβρίου του 2023 ανέβασε αυτήν τη φωτογραφία στο Twitter.
Είναι η φωτογραφία που έκλεψε ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος για να την ανεβάσει στα δικά του social media και να αποδείξει με αυτόν τον τρόπο ότι έφτασε στην καρδιά της Γάζας για να βοηθήσει τους κατοίκους της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στις 4 Νοεμβρίου ανεβάζει τη φωτογραφία ο Παλαιστίνιος φωτορεπόρτερ, έξι μέρες μετά ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος.
Ο Μοτάζ Αζάιζα ανεβάζει αυτήν τη φωτογραφία λίγο μετά τη μία το μεσημέρι.
«Τα ισραηλινά πολεμικά αεροσκάφη μόλις βομβάρδισαν ένα κτίριο μπροστά από το νοσοκομείο Al-Quds στην πόλη της Γάζας» έγραφε στη λεζάντα. Έχει τραβήξει και πλάνα από τον πανικό που επικράτησε στο σημείο μετά τον βομβαρδισμό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το βράδυ της ίδιας μέρας, με βίντεο εξηγεί πως αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Γάζα και πως η πόλη δεν είναι προσβάσιμη.
«Έχω εγκλωβιστεί στη μεσαία περιοχή του Νότου, δεν θα μπορέσω να επιστρέψω στην πόλη της Γάζας, καθώς μπλόκα από πολλά τανκς έχουν κλείσει τον δρόμο και δεν είναι ασφαλές να προσπαθήσεις να πας εκεί. Όσοι προσπαθούν να περάσουν τους πυροβολούν και τους βομβαρδίζουν ή εκτοξεύουν πυραύλους» έλεγε ο Παλαιστίνιος φωτορεπόρτερ στις 4 Νοεμβρίου, ωστόσο ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος ισχυρίζεται στα κοινωνικά δίκτυα ότι βρέθηκε στη Γάζα έξι μέρες μετά.
Ο Παλαιστίνιος φωτορεπόρτερ θεωρεί ρίσκο το να επιστρέψει στη Γάζα…
Ο «Άλλος Άνθρωπος» υποστηρίζει ότι έφτασε εκεί έξι μέρες μετά και μάλιστα μαγείρεψε, στην ταράτσα του σπιτιού της γυναίκας ενός Αιγύπτιου, τον οποίο χρησιμοποίησε ως οδηγό για να φτάσει στην Γάζα.
Ο Μοτάζ Αζάιζα, αν και 24 χρονών, είναι ένα από τα πιο γνωστά πρόσωπα στη Γάζα. Επί 108 ημέρες, ο 24χρονος Παλαιστίνιος φωτογράφος, κατέγραψε τις εικόνες του πολέμου, κινηματογραφώντας και μεταδίδοντας, με κίνδυνο της ζωής του και σε πραγματικό χρόνο, την ανθρωπιστική καταστροφή.
Ο νεαρός άνδρας με τους περίπου 18,4 εκατομμύρια followers στο Instagram εγκατέλειψε τη Λωρίδα της Γάζας στις 23 Ιανουαρίου.
Δες αναλυτικότερα το ρεπορτάζ της Έφης Κουλοχέρη στο T-live:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ