L’Οreal Beautiversity: Εκπαιδεύοντας τους beauty influencers του μέλλοντος

Τον Ιούλιο, το γραφείο έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Ο όγκος της δουλειάς αρχίζει σιγά σιγά να πέφτει, και μας “επιτρέπεται” να ξεκολλήσουμε τα μάτια από τον υπολογιστή –έστω για μερικά λεπτά– και να ανταλλάξουμε δύο-τρεις κουβέντες με τους συναδέλφους. Κουβέντες που πυροδοτούν συζητήσεις που πάντα με ιντριγκάρουν. Δίνουν μια περίεργη -εντελώς ακατανίκητη- ώθηση στον εγκέφαλό μου για να σκεφτεί. Μια τέτοια κουβέντα ξεκίνησε μια καυτή μέρα του Ιούλη με θέμα την ομορφιά. Αλήθεια, τι σημαίνει τελικά “αληθινή ομορφιά”; Ας μαρτυρήσω τι απάντησα εγώ: Αληθινή ομορφιά είναι αυτό το γεμάτο φως χαμόγελο που ξεγλιστρά μέσα από τα χείλη σου, καθώς περνάς μπροστά από έναν καθρέφτη και σε βλέπεις μέσα σε αυτόν. Τότε που σε κοιτάς στα μάτια και ξέρεις πως είσαι οκ με αυτό που είσαι –μέσα σου και έξω σου. Σου κάνεις. Σε αγαπάς. Δεν θα σε άλλαζες με τίποτα στον κόσμο. Αυτό είναι αληθινή ομορφιά. Μα αυτός ο όρος έχει τόσες πολλές και διαφορετικές ερμηνείες.

Λίγες ημέρες αργότερα, η κουβέντα μας αυτή στο γραφείο, έμελλε να μοιάζει με προφητική, καθώς στο email μου φτάνει μια πρόσκληση για το L’Oréal Beautiversity, μία πρωτοβουλία που υλοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από έναν τεράστιο όμιλο, πάντα πιστό στην ομορφιά. Την ομορφιά εκείνη που κινεί τον κόσμο. Την ομορφιά που αγκαλιάζει το διαφορετικό. Δεν είχα ιδέα τι μπορεί να είναι όλο αυτό, αλλά και μόνο που διάβασα το email και τις πρώτες, μετρημένες πληροφορίες, ήξερα πως θα είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι στη βιομηχανία της ομορφιάς, που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να χάσω.

Έτσι η 15η, η 16η και η 17η του Ιούλη εκτυλίχτηκαν στη Νέα Ιωνία, στα headquarters της L’Oréal Hellas. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Τι είναι το L’Oréal Beautiversity; Ένα 3ήμερο bootcamp, αφιερωμένο εξ ολοκλήρου στην ομορφιά, που στόχο έχει να εντοπίσει, να αγκαλιάσει, να εκπαιδεύσει, να καθοδηγήσει, να συμβουλεύσει, να στηρίξει τους beauty content creators του μέλλοντος, όλους εκείνους που θέλουν να κατακτήσουν τον μαγικό κόσμο της ομορφιάς.

Η συμμετοχή ήταν δωρεάν. Μοναδικός παράγοντας; Ο υπέρμετρος ενθουσιασμός για οτιδήποτε πρωταγωνιστεί στην beauty scene. Το πρωί της Δευτέρας (15 Ιουλίου) γύρω μου είχα 80 συμμετέχοντες. Τις επόμενες τρεις ημέρες επρόκειτο να εκπαιδευτούν από καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου, να ανακαλύψουν νέες τάσεις και τεχνικές, να γνωρίσουν την ομάδα –ομαδάρα– της L’Οréal Hellas και τα εμβληματικά brands της, ώστε να δημιουργήσουν ακόμη πιο επαγγελματικό περιεχόμενο στα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προωθώντας αποτελεσματικά τα προϊόντα της L’Oréal. Με αξιοπιστία. Με αυθεντικότητα. Με αμεσότητα.

 

Οι βασικοί πυλώνες του bootcamp ήταν τρεις: μακιγιάζ, skincare και haircare. Κάθε ημέρα ήταν αφιερωμένη και σε μια διαφορετική κατηγορία.
Μετά το τέλος της κάθε ημέρας, οι συμμετέχοντες έφευγαν από τα κεντρικά της L’Oréal Hellas με μια τσάντα γεμάτη με star προϊόντα, συνολικής αξίας €2.000. Ο λόγος; Να τα δοκιμάσουν, να τα περάσουν από το δικό τους crash test, να διαπιστώσουν με τα μάτια τους (και με όλες τους τις αισθήσεις) όλα όσα περιέγραφαν για αυτά οι experts, αλλά και να φέρουν εις πέρας μια σειρά από beauty tasks στα social media και να διεκδικήσουν μια μόνιμη συνεργασία με την L’Oréal Hellas.

Δευτέρα 15 Ιουλίου. Γύρω στις 10:00. Ξεκινήσαμε με το μακιγιάζ. Η Ελίνα Καλιτζάκη, viral beauty lover του TikTok και hostess του L’Oréal Beautiversity, έδωσε το σύνθημα της έναρξης. Το πρωϊνό έφυγε σαν νερό, χάρη στα masterclasses από 3 κορυφαίους στο είδος τους makeup artists. Ο Γιώργος Ακριβός μοιράστηκε μαζί μας όλα –ή σχεδόν όλα– τα μυστικά του για μια αλαβάστρινη, σχεδόν φυσική, βάση. Η Μάγδα Αναστασοπούλου μας έβαλε τα γυαλιά ως προς το ιδανικό μακιγιάζ για κουκουλωτά μάτια, ενώ η Στέλλα Χάλκου μας γνώρισε λίγο καλύτερα τους κορέκτορες και τα μαγικά που μπορούν να κάνουν για ένα άψογο makeup look.

Γρήγορο διάλειμμα για καφέ και εγώ ξεκλέβω μερικά λεπτά για να περιηγηθώ στα προϊόντα μακιγιάζ που έχουν στηθεί λεπτομερώς έξω από την αίθουσα το σεμιναρίου. Άλλα τα έχω δοκιμάσει ξανά και ξανά και άλλα δεν μου έχει δοθεί ακόμα η ευκαιρία. Εκεί θα επιστρέψω και τις επόμενες ημέρες προκειμένου να ανακαλύψω skincare θησαυρούς και haircare διαμαντάκια. Μπαίνουμε και πάλι στην αίθουσα, όπου μας περιμένει μια έκπληξη. Ο Νικόλας Παπαδάκης, aka ο Gingerbread Bae, δημοφιλής makeup artist, youtuber και beauty influencer, ανέβηκε στη σκηνή με σκοπό να μοιράσει στους συμμετέχοντες χρήσιμα tips, προκειμένου να μη χάσουν την ταυτότητά τους μέσα στον χαοτικό κόσμο των social media. Κι έπειτα, η ημέρα έκλεισε με μια λεπτομερή παρουσίαση όλων των makeup brands της L’Oréal -L’Oréal Paris, Maybelline, Nyx Professional Makeup, Yves Saint Laurent, Lancôme, Armani. Πώς δημιουργήθηκαν; Ποια είναι τα βασικά τους χαρακτηριστικά, εκείνα που τα κάνουν να ξεχωρίζουν; Ποια προϊόντα τους είναι κορυφαία και ποια είναι τα νέα λανσαρίσματα; Εκεί κράτησα μπόλικες σημειώσεις.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ταϋγέτη (@taygeti_)

Τρίτη 16 Ιουλίου, περνάω και πάλι την πόρτα των κεντρικών της L’Oréal για μια ημέρα γεμάτη… skincare! Ξεκινήσαμε μαθαίνοντας τα βασικά για την επιδερμίδα μας. Πολύ ενδιαφέρον «μάθημα», γεμάτο πληροφορίες, πολλές από τις οποίες ομολογώ πως δεν γνώριζα, παρόλο που ασχολούμαι με το beauty εδώ και περίπου μια δεκαετία. Ανακαλύψαμε αμέτρητους τρόπους για να προμοτάρεις ένα καλλυντικό στα social media –με τρόπο αστείο, με τρόπο ultra aesthetic– και δώσαμε βάση στα do και τα dont’s για ένα άρτιο branded video με βάση το skincare. Φυσικά και θα αφιερώναμε χρόνο στο να μάθουμε τα πάντα για τα brand περιποίησης –L’Oréal Paris, Cerave, La Roche Posay, Vichy, Kiehl’s, Lancôme Garnier.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ταϋγέτη (@taygeti_)

Η συμπυκνωμένη γνώση δημιούργησε ένα διακριτικό γουργούρισμα στο στομάχι, επομένως ένα διάλλειμα για φαγητό έμοιαζε σχεδόν απαραίτητο. Όταν επιστρέψαμε χορτασμένοι στην κεντρική αίθουσα, λευκά, πορτοκαλί και μπλε χαρτάκια μας περίμεναν στις θέσεις μας. Και αυτό γιατί θα χωριζόμασταν σε groups για ένα masteclass με βάση τι άλλο; την περιποίηση. Και σε αυτό το σημείο, φανερώθηκαν και οι επίτιμοι καλεσμένοι των masterclass αυτών: Νατάσσα Μπερέκου aka berenata, Γιούλη Ατματζίδη aka BeautyLeaks by JuL και οι Διαμαντίδου Άννα και Γιώργος Μάρκας aka dmdpharmacy. Εγώ παρακολούθησα το σεμινάριο με τη Γιούλη, στο οποίο αναλύσαμε τα βασικά χαρακτηριστικά και τη δυναμική κάθε πλατφόρμας Youtube, Instagram, TikTok. 

Τετάρτη 17 Ιουλίου, σειρά έχουν τα μαλλιά μας! Μιλήσαμε για τρίχες, αλλά στην πραγματικότητα όσα είπαμε ήταν σημαντικά. Ξεκινήσαμε με την ανατομία του τριχωτού, αλλά και τη σύσταση της τρίχας αλλά και τις ανάγκες της. Γνωρίσαμε τα haircare brands της L’Oréal –Kerastase, L’Oréal Professionnel, Redken, L’Οréal Paris Elvive, Vichy Dercos– και έπειτα το βήμα πήρε ο Αλέξανδρος Κυριακάκης, Luxury Brands Expert, Kerastase & Shu Uemura, με σκοπό να μας υποδείξει ποια είναι τα βήματα που ακολουθεί κάθε hair expert ώστε να «διαγνώσει» όλα όσα χρειάζονται τα μαλλιά της πελάτισσάς του. Πελάτισσά του στην περίπτωση αυτή ήταν η Ραφαέλα Ψαρρού, η οποία μας περιέγραψε τη δική της περιπέτεια με τα μαλλιά της και πώς αυτά σώθηκαν χάρη στα αποτελεσματικά προϊόντα της L’Oréal και, φυσικά, τις σωστές συμβουλές των ειδικών.

 

Ό,τι βλέπουμε στο TikTok δεν είναι απαραίτητα σωστό –ακόμα κι αν πολλές φορές γίνεται viral. Αυτό ήταν το μήνυμα του «Hair Police», όπου 4 αγαπημένα στελέχη της L’Oréal Hellas παρουσίαζαν TikTok trends που όλοι έχουμε δει στην πλατφόρμα και έπειτα ξεκινούσαμε μια συζήτηση σχετικά με το κατά πόσο ωφελούν ή όχι τα μαλλιά μας.

 

Η τρίτη και τελευταία ημέρα του L’Oréal Beautiversity έκλεισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: με τον Νικόλα Βιλιώτη, top hairstylist και colorist και πιστό συνεργάτη της L’Oréal Professionnel, να απαντά στις αμέτρητες ερωτήσεις μας σχετικά με τα hair color trends, με τεχνικές που είναι τώρα στη μόδα, με trendy χτενίσματα, με κατεστραμμένα μαλλιά. Οι ερωτήσεις ήταν άπειρες και ο χρόνος λιγοστός. Μα όμως πόσες φορές θα έχεις δίπλα σου τον Νικόλα Βιλιώτη;

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tlife.gr (@tlifegr)

Παραλάβαμε τα πτυχία μας, μια αναμνηστική φωτογραφία όλοι αγκαλιά και ο δρόμος προς το roof top του κτηρίου ήταν μονόδρομος. Ένα summer party –ή αλλιώς party αποφοίτησης– μας περίμενε εκεί με ανεβαστική μουσική και δροσερά κοκτέιλ. Και κάπως έτσι το L’Oréal Beautiversity 2024 έφτασε στο τέλος του. Με την υπόσχεση να επιστρέψει του χρόνου. Ανανεωμένο!

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164