Από το Μάρτιο του 2013, οι πελάτες της Η&Μ μπορούν να φέρνουν τα χρησιμοποιημένα ρούχα τους σε όλα τα καταστήματα της εταιρείας στην Ελλάδα συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση φυσικών πόρων και εξασφαλίζοντας εκπτωτικό κουπόνι για μελλοντική τους αγορά. Η H&M ήταν η πρώτη εταιρεία μόδας που εισήγαγε την πρωτοβουλία συγκέντρωσης ρούχων σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
«Ενδιαφερόμαστε για το περιβάλλον, και γι’ αυτό προσφέρουμε πλέον στους πελάτες μας μία εύκολη λύση: να μπορούν να αφήνουν τα φθαρμένα ή κατεστραμμένα ρούχα τους στην H&M.», λέει η Dominique Fantaccino, Country Manager της εταιρείας στην Ελλάδα. Μέσω αυτής της παγκόσμιας πρωτοβουλίας, οι πελάτες κι οι πελάτισσες της H&M μπορούν να συμβάλλουν στην εξοικονόμηση πόρων αλλά και στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αποφεύγοντας τη δημιουργία αποβλήτων ρούχων με στόχο τα μηδέν απόβλητα. Γίνονται δεκτά όλα τα ρούχα, οποιασδήποτε μάρκας και σε οποιαδήποτε κατάσταση κι αν βρίσκονται. Σε αντάλλαγμα, ο πελάτης παίρνει ένα κουπόνι 15% έκπτωσης σε ένα είδος της επιλογής του για κάθε τσάντα που παραδίδει.
Τα ρούχα που συγκεντρώνουμε διατίθενται για νέα χρήση ή ως πρώτες ύλες για τη δημιουργία νέων προϊόντων. Η αειφορία αποτελεί σημαντικό τμήμα της προσφοράς της H&M, η οποία επιδιώκει να επιτύχει μηδενικά απόβλητα και έναν κλειστό κύκλο ανατροφοδότησης στην κλωστοϋφαντουργία. Στόχος της είναι να βρει τεχνικές λύσεις, ώστε να μπορεί να επαναχρησιμοποιεί και να ανακυκλώνει υφαντουργικές ίνες σε ευρεία κλίμακα. Τα έσοδα από αυτή την πρωτοβουλία προσφέρονται στο ίδρυμα H&M Conscious Foundation για την υποστήριξη της καινοτομίας που αφορά στη δημιουργία κλειστού κύκλου ανατροφοδότησης υφαντουργικών υλικών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τη διεύθυνση:
http://www.hm.com/gb/longlivefashion
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ