Μετά το διαφορετικό πρόγραμμα που παρουσιάζει στο “Julia’s show” και τις εκκεντρικές εμφανίσεις, η Τζούλια Αλεξανδράτου ξαναχτυπά! Αυτή τη φορά ως έκθεμα στο Μουσείο Μπενάκη.
Η Τζούλια στέκεται γυμνή, ζωγραφισμένη με λάδι, πάνω σε μάρμαρο και μπροστά στον επιτύμβιο θριγκό από τον τάφο μια κοπέλας με το όνομα “Παρθένα”. Ο λόγος για την εικόνα της Τζούλιας Αλεξανδράτου που κατέχει σημαντική θέση στα εκθέματα του νεαρού ζωγράφου Π. Κουλουρά που φιλοξενούνται στο Μουσείο Μπενάκη.
Ο καλλιτέχνης που ανήκει στους 24 σύγχρονους Έλληνες δημιουργούς, που με τα έργα τους παρεμβαίνουν στη μόνιμη συλλογή του μουσείου, στο πλαίσειο της έκθεσης “Ο χρόνος, ο άνθρωπος, οι ιστορίες τους”, μιλά στη “Real Life” γι’ αυτήν την επιλογή του. “Καταγράφω το γεγονός καθεαυτό, αφού δεν το γνωρίζω, αλλά την πληροφορία που δέχομαι γι’ αυτό που έχει συμβεί από τις εφημερίδες. Εξάλλου, αυτό που μαθαίνουμε είναι αυτό που σηματοδοτεί την κοινωνική συνείδηση”, ανέφερε χαρακτηριστικά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο 37χρονος ζωγράφος επιλέγει να ζωγραφίζει τις φωτογραφίες των εφημερίδων, γιατί από εκεί έρχεται το πρώτο “σοκ”. Έτσι εμπνεύστηκε να ζωγραφίσει και την Τζούλια Αλεξανδράτου και μάλιστα να δώσει τίτλο, ίδιο με εκείνον που είχε το δημοσίευμα, απ’ όπου το “αντέγραψε”: “Για πρώτη φορά μιλά έξω από τα δόντια”.
Ωστόσο, εκείνο που “σκανδαλίζει” ήταν η τοποθέτηση του έργου με την Τζούλια μπροστά στον επιτύμβιο θριγκό, από τον τάφο μιας κοπέλας που έζησε τον 3ο αιώνα π.Χ., που αποτελεί μόνιμο έκθεμα του μουσείου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ