Η καθηγήτρια Deborah Roedder John του Carlson School of Management της Μινεσότα έκανε μια έρευνα για το πως οι μάρκες μπορούν να αλλάξουν θετικά ή αρνητικά την ψυχολογία μας! Πως θα σου φαινόταν ότι θα ένιωθες πιο σέξι ή πιο έξυπνη κρατώντας μόνο μια “μάρκα”;
Το πείραμα του έχει ως εξής: 85 γυναίκες σε ένα αμερικάνικο mall έπρεπε να κάνουν τα ψώνια τους κρατώντας μια σακούλα Victoria Secret! Μετά από μια ώρα οι γυναίκες παραδέχτηκαν στους ερευνητές ότι ένιωθαν πιο σέξι και glamoous μόνο και μόνο επειδή κρατούσαν τις σακούλες αυτές!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σε ένα άλλο πείραμα μεταπτυχιακοί φοιτητές έπρεπε να χρησιμοποιούν κατά τη διάρκεια των διαλέξεων και των εξετάσεων ένα στυλό με το logo του γνωστού πανεπιστημίου M.I.T. . Μετά από έξι εβδομάδες παραδέχτηκαν ότι ένιωθαν ήδη πιο έξυπνοι και ικανοί να ανταπεξέλθουν στις υψηλές απαιτήσεις των σπουδών του!
Όπως λέει η ίδια η καθηγήτρια η αφορμή για τη συγκεκριμένη έρευνα ήταν οι προσπάθεια να καταλάβει τους λόγους που ευθύνονται για τις επιτυχίες και τις αποτυχίες των δικών της παιδιών στο σχολείο! Μάλλον με αυτή την αφορμή κατάφερε να δώσει ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για το marketing τον πολυεθνικών εταιριών
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ