Μπορεί η οικονομική ύφεση να έχει αγγίξει όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και τα έσοδα κάθε νοικοκυριού να μειώνονται αισθητά, αλλά η προτίμηση των γυναυικών στα πολυτελή είδη της Louis Vuitton παραμένει αμείωτη. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα έσοδα της γνωστής εταιρείας για το πρώτο εξάμηνο του 2010.
Σύμφωνα με τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης, ο γνωστός οίκος ανακοίνωσε πως τα κέρδη του, το πρώτο εξάμηνο του 2010 αγγίζουν το 1 δις ευρώ. Η ανακοίνωση ήλθε λίγες ημέρες μετά την απόφαση που έλαβαν οι υπεύθυνοι των καταστημάτων πολλών ευρωπαϊκών πόλεων να κλείνουν νωρίτερα απ’ό ,τι έκλειναν μέχρι σήμερα, καθώς, όπως ισχυρίζονται, εάν συνεχίζουν υπό αυτές τις συνθήκες, δεν θα είναι σε θέση να καλύψουν την ζήτηση στα προϊόντα τους μέχρι τα Χριστούγεννα!
Αντίθετα με αυτά τα καταστήματα η Lοuis Vuitton αναγκάζεται να αλλάξει το ωράριο λειτουργίας της για να γεμίσει το κατάστημα με προιόντα, ώστε να μην ξεμείνει τις γιορτές, αφού η κίνηση εντός του καταστήματαος είναι πολύ μεγάλη. “Αντί να κλείνουμε στις 7 το απόγευμα, κλείνουμε στις 6 για να μείνει χρόνος να ξεναγεμίσουμε τα ράφια και τις αποθήκες, ώστε να μην έχουμε έλλειμμα την περίοδο των Χριστουγέννων”, αναφέρει ένας από τους υπαλλήλους.
Ο οίκος βρίσκεται στην 16η θέση των 100 ισχυροτέρων brand names σε ολόκληρο τον κόσμο. Είναι από τις ελάχιστες εταιρείες που παρουσιάζουν τόσο μεγάλα κέρδη, δεδομένου ότι τα προϊόντα της θεωρούνται ακριβά και απευθύνονται σε λίγους. Ιδρύθηκε το 1854 και από τότε – εκτός από την Γαλλία – δραστηριοποιείται στην Ισπανία, την Ιταλία, την Ελβετία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ελλάδα και άλλες χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ωστόσο, παρά την οικονομική κρίση, οι τσάντες με το μονόγραμμα του οίκου Luis Vuitton είναι τόσο δημοφιλείς και καμιά κυρία της υψηλής κοινωνίας δεν μπορεί να μην έχει μια τουλάχιστον τέτοια τσάντα στην ντουλάπα της…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ