Σύμφωνα με μελέτη του πανεπιστημίου Γουεστμίντερ οι λέξεις ”ευκαιρία” και ”προσφορά” που συναντούμε πολύ συχνά μπροστά μας όταν πηγαίνουμε για ψώνια, διεγείρουν τόσο πολύ τον εγκέφαλο όσο και το σεξ. Σου δίνουν το συναίσθημα της χαράς όπως και κατά τη διάρκεια της πράξης.
Οι επιστήμονες λένε μάλιστα ότι ένα δωρεάν ή εκπτωτικό κουπόνι για την αγορά ενός προϊόντος μπορεί να διεγείρει τον εγκέφαλο όσο και μια ερωτική σκηνή!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βέβαια η μελέτη έγινε για χάρη εταιρείας marketing επομένως δεν είμαστε και τόσο σίγουρες για την εγκυρότητά της…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ