Το ισχυρό συγγραφικό δίδυμο, Μιχάλης Ρέππας και Θανάσης Παπαθανασίου, μιλάει έξω από τα δόντια για την τηλεοπτική κρίση και για ότι ύποπτο οδήγησε σε αυτή, στο περιοδικό TV ΖΑΠΙΝΓΚ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η κρίση στην τηλεόραση
Η ελληνική τηλεόραση δεν μπορεί να αποτελέσει εξαίρεση. Εξαρτώμενη από τη διαφήμιση -από την ευρωστία δηλαδή των ιδιωτικών επιχειρήσεων- είναι φυσικό να συρρικνώνεται, αφήνοντας στο πεζοδρόμιο όχι μόνο καλλιτέχνες, αλλά και τεχνικούς και κάθε είδους υπαλλήλους που εργάζονταν εκεί….
Διάβασε περισσότερα στο zappit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ