H Coca-Cola, στο πλαίσιο της καμπάνιας “Move to the beat” για τους Ολυμπιακούς Αγώνες Λονδίνο 2012, προσκάλεσε τρεις διεθνούς φήμης ανερχόμενους εικαστικούς να δημιουργήσουν ένα τεράστιο υπαίθριο έργο τέχνης στην καρδιά της πόλης. Το “Beat Wall” βρίσκεται δίπλα στο Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου, και αποτελεί την εικαστική «αφήγηση» του τραγουδιού που συνέθεσε ο Mark Ronson για την καμπάνια της Coca-Cola “Move to the beat”. Πρόκειται για μια τεράστια τοιχογραφία, τα αποκαλυπτήρια της οποίας πραγματοποιήθηκαν από τον ίδιο τον καλλιτέχνη και την Katy B, την τραγουδίστρια που ερμήνευσε το κομμάτι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι καλλιτέχνες που φιλοτέχνησαν το “Beat Wall” είναι η ομάδα των φωτορεαλιστών ζωγράφων Neil Edward, Hadley Ever και Smug. Η τοιχογραφία αποτυπώνει σε εικόνες το ταξίδι του Mark Ronson σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να συναντήσει τους πέντε πρεσβευτές αθλητές της καμπάνιας, να καταγράψει τον ήχο του αθλήματός τους και να συνθέσει το “Anywhere in the world”, το τραγούδι της Coca-Cola για τους φετινούς Αγώνες. Το επιβλητικό έργο, urban αισθητικής, έχει διαστάσεις 25μ. μήκος και 10μ. ύψος, και βρίσκεται στο Hackney του Ανατολικού Λονδίνου.
Τα αποκαλυπτήρια του “Beat Wall” σηματοδοτούν την ενεργοποίηση της καμπάνιας “Move to the Beat” και στο Facebook. Μέσα από την online εφαρμογή “Track the Beat”, η Coca-Cola δίνει την ευκαιρία στους νέους να κερδίσουν πλούσια δώρα, να αποκτήσουν πρόσβαση σε αποκλειστικό υλικό και να δουν σε preview το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μέσα από το “Move to the beat”, η Coca-Cola προσκαλεί τους νέους από όλο τον κόσμο στη γιορτή των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά και τον αθλητισμό γενικότερα, με φόντο το μαγευτικό Λονδίνο. Είναι η πρώτη φορά που η μάρκα η οποία βρίσκεται στο πλευρό των Αγώνων εδώ και 84 χρόνια, δραστηριοποιείται σε τόσο μεγάλη κλίμακα γύρω από τη συγκεκριμένη χορηγία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ