Γυμνός εμφανίστηκε στη σκηνή ο διάσημος Έλληνας ηθοποιός και προκάλεσε πανικό. Ο πρωταγωνιστής πολύ γνωστής θεατρικής παράστασης πραγματοποιεί μια δυνατή και γεμάτη ένταση σκηνή με το μοναδικό αντικείμενο του πόθου του, την γυναίκα που τον έχει μαγέψει… και καθηλώνει. Και φυσικά προκαλεί πανικό με τις καυτές σκηνές on stage!
Ο λόγος για τον Ορέστη Τζιόβα που ενσαρκώνει τον απαιτητικό ρόλο του Ζαν στην παράσταση «Δεσποινίς Τζούλια» που σκηνοθετεί η Λίλλυ Μελεμέ στο Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου. Με συμπρωταγωνίστριά του την Μαρία Κίτσου στο ομώνυμο ρόλο, ο Ορέστης Τζιόβας ανάβει φωτιές στη σκηνή και κλέβει τις εντυπώσεις. Παρόλο που ο ίδιος ενοχλείται μετά την πρεμιέρα, όταν τον ρωτούν για τις επίμαχες σκηνές…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΕΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Λίγα λόγια για την παράσταση:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Στρίντμπεργκ τοποθετεί τη δράση της Δεσποινίδας Τζούλια τη νύχτα του μεσοκαλόκαιρου, τη μικρότερη νύχτα του χρόνου. Μια νύχτα εκρηκτικής πυκνότητας, νύχτα γιορτής και μεθυσιού, νύχτα απογύμνωσης, πυρετού και αισθησιασμού.
Με φόντο τη ξέφρενη γιορτή των υπηρετών, μέσα στη πηχτή και πνιγηρή ατμόσφαιρα της κουζίνας που βρίσκεται στα έγκατα του αρχοντικού σπιτιού, η αντίστροφη μέτρηση ξεκινά για ένα παιχνίδι χωρίς όρια και φραγμούς. Ένα ανελέητο και βασανιστικό παιχνίδι εξουσίας και εναλλαγής ρόλων, μια αδυσώπητη ερωτική μονομαχία με κοινή αφετηρία αλλά εντελώς διαφορετικούς στόχους.
Για τον Ζαν, τον υπηρέτη του Κόμη, ο στόχος είναι η άνοδος, η απόδραση, η φυγή και η κοινωνική καταξίωση. Και το μόνο που αναζητά διακαώς είναι το «ιδανικό πρώτο κλαδί» που θα τον βοηθήσει στην αναρρίχησή του. Για την Δεσποινίδα Τζούλια, από την άλλη, ο απόλυτος στόχος είναι η πτώση, η συντριβή, η εξαφάνιση και εντέλει η ανυπαρξία που θα την οδηγήσει στη λύτρωση από τα εφιαλτικά φορτία-κληρονομιά ενός ένοχου παρελθόντος.
Διχασμένη ανάμεσα στο ένστικτο και τη λογική, η Τζούλια ακροβατεί και φλερτάρει με τα όριά της δοκιμάζοντας ταυτόχρονα τις αντοχές των άλλων, χωρίς πρόθεση, χωρίς βούληση, χωρίς σχέδιο. Η φρενήρης διαδρομή της καθόδου που επιλέγει, την οδηγεί ένα βήμα πριν το τέλος-στον προθάλαμο της κόλασης-στην κουζίνα του σπιτιού σε μετωπική σύγκρουση με τη σκληρή πραγματικότητα του Ζαν και μετατρέπει το ερωτικό παιχνίδι εξουσίας σε παιχνίδι επιβίωσης, όπου μόνο ένας από τους δύο μπορεί να βγει νικητής.
Δες το video του zappit.gr με τον εκνευρισμό του Ορέστη Τζιόβα:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ