Η Μαρίνα Παναγιωτοπούλου, ο Γιάννης Παπανικολάου και ο Στέφανος Σίνης είναι οι τρεις φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που πριν λίγες μέρες κατέκλυσαν τα social media. Για ποιο λόγο; Γιατί η ομάδα τους, που βάφτισαν “A for Athens”, ήταν υποψήφια και κέρδισε το βραβείο People Choice Award στα πλαίσια του παγκόσμιου διαγωνισμού Brandstorm 2013.
Το Brandstorm είναι ένας παγκόσμιος διαγωνισμός μάρκετινγκ και καινοτομίας τον οποίο διοργανώνει η L’Oreal από το 1993. Μέσα από αυτόν δίνεται η δυνατότητα σε φοιτητές 45 και πλέον χωρών να δείξουν το ταλέντο τους στο μάρκετινγκ και να κερδίσουν τις εντυπώσεις με τις ιδέες τους. Η ελληνική αποστολή εκπροσωπείται στον τελικό του διαγωνισμού που θα γίνει στις 20 Ιουνίου στο Παρίσι από την Μαρίνα, τον Γιάννη και τον Στέφανο ή αλλιώς τους “A for Athens”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αυτές τις μέρες όμως έτρεχε στο Facebook κι ο διαγωνισμός φωτογραφίας People Choice Award όπου οι νικητές της κάθε χώρας δημιούργησαν μία φωτογραφία που αντιπροσωπεύει την ομάδα τους και νικητής ανακηρύχθηκε αυτός που είχε τα περισσότερα Like από το κοινό. Τα παιδιά, έπειτα από μεγάλη και συντονισμένη “καμπάνια” που έκαναν -κυρίως- στο διαδίκτυο, πήραν παραπάνω από 20.000 like!
Οι “A for Athens” μας συστήνονται!
“Είμαι η Μαρίνα. 21 χρονών. Σπουδάζω μάρκετινγκ και επικοινωνία. Πιστεύω ότι οι στόχοι και τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα όταν προσπαθείς ,δίνεις το καλύτερο σου εαυτό και πιστέψεις ότι μπορείς!”
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Είμαι ο Γιάννης Παπανικολάου. 22 χρονών. Σπουδάζω μάρκετινγκ και επικοινωνία. Πιστέυω ότι όλοι οι τελειόφοιτοι της ηλικίας μας ονειρεύονται μια λαμπρή καριέρα σε επιχειρήσεις. Με τη πορεία μας στο διαγωνισμό κάνουμε μια καλή αρχή.”
“Είμαι ο Στέφανος, 22 χρονών. Σπουδάζω μάρκετινγκ και επικοινωνία. Αν καταφέρεις να πείσεις τον εαυτό σου ότι κάτι δεν είναι αδύνατο, θα εκπλαγείς με το πόσα μπορείς να πετύχεις. Αρκεί να προσπαθήσεις.”
Η φωτογραφία που τους χάρισε τη νίκη είναι η παρακάτω και η Μαρίνα, ο Γιάννης και ο Στέφανος μοιράζονται με το TLIFE τα πρώτα συναισθήματα της νίκης, πως προέκυψε η ιδέα τους και ποια είναι τα επόμενα σχέδια της ομάδας!
Από που σας ήρθε η ιδέα για τη φωτογραφία;
Θέλαμε κάτι ευφάνταστο, αστείο και εντυπωσιακό που να τραβάει την προσοχή, ενώ παράλληλα να θυμίζει ότι εκπροσωπούμε την Ελλάδα στο διαγωνισμό. Για αυτό και επιλέξαμε τη θάλασσα. Συνδυάσαμε όλα αυτά με το ότι είμαστε ανερχόμενοι επαγγελματίες στο χώρο του μάρκετινγκ , και κάπως έτσι γεννήθηκε το concept “EMERGING MARKETERS” ( Αναδυόμενοι Μαρκετίερς).
Πώς αποφασίσατε να πάρετε μέρος στον συγκεκριμένο διαγωνισμό;
Ο διαγωνισμός αυτός δίνει την δυνατότητα σε φοιτητές να κάνουν πράξη τις καινοτομικές τους ιδέες ,να ξεδιπλώσουν τη δημιουργικότητά τους και να αναδείξουν το ταλέντο και τη προσωπικότητα τους .Η αναμέτρηση με ομάδες από σαρανταπέντε χώρες του δίνει μια διαφορετική αξία και τον κάνει πιο ελκυστικό. Όταν πληροφορηθήκαμε, λοιπόν ,για το συγκεκριμένο project , συμφωνήσαμε και οι τρεις ότι πρέπει απλά να… αρπάξουμε την ευκαιρία! Αυτό ήταν αρκετό για να δημιουργηθούν οι “A for Athens”. (όχι καμία σχέση δεν έχουμε με το γνωστό μαγαζί!)
Ποια είναι τα επόμενα σχέδια της ομάδας “A for Athens”;
Η κατάκτηση του Βραβείου στη κατηγορία Social Media Campaign – People Choice Award Brandstorm 2013 by L’Oréal μας γέμισε χαρά και ενθουσιασμό αλλα δεν σταματάμε εδώ! Στις 20 Ιουνίου , στο Παρίσι θα αναμετρηθούμε με τους εθνικούς νικητές των σαρανταπέντε χωρών όπου εκεί θα παρουσιάσουμε το καινοτομικό μας προϊόν και τη στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθήσουμε στο λανσάρισμα και στη διανομή του. Πιστεύουμε πολύ στην ιδέα μας, έχουμε δουλέψει σκληρά και θα δώσουμε το καλύτερο μας εαυτό για να εκπροσωπήσουμε επάξια, τo Πανεπιστήμιο μας και την Ελλάδα.
Πώς νιώθετε που καταφέρατε να κερδίσετε και με αυτό τον τρόπο να προβληθεί η Ελλάδα στο εξωτερικό σε μία τόσο δύσκολη περίοδο;
Μετά από σκληρή αναμέτρηση που διήρκησε τέσσερις μέρες και συνεχόμενες ανατροπές στη κατάταξη καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη τις τελευταίες ώρες, συγκεντρώνοντας 20.000 like! Αυτό μας χαροποιεί διπλά γιατί αποδείξαμε ότι Ελλάδα μπορεί να είναι μικρή σε πληθυσμό και να βυθίζεται στα προβλήματα της αλλά υπάρχουν άτομα που δεν το βάζουν κάτω. Εμείς, λοιπόν, νιώθουμε χαρά που με τη προσπάθεια μας καταφέραμε να προβάλουμε και να αναδείξουμε έστω και λίγο το πανεπιστήμιο μας , την Ελλάδα και να δείξουμε τη θετική της πλευρά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ