Η εκστρατεία, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για λογαριασμό του ΑΝΤ1 από τη διαφημιστική εταιρία FRANK, ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2009 με 20 τηλεοπτικά σποτ. Στόχος της ήταν να ενδυναμώσει το τηλεοπτικό ραντεβού κάθε προγράμματος του ΑΝΤ1 ξεχωριστά και παράλληλα να χτίσει τη συνολική εικόνα του σταθμού. Η αισθητή αλλαγή της οn air εμφάνισης και της αίσθησης του σταθμού είχε πολύ θετικά αποτελέσματα. Η εκστρατεία συνέβαλε σημαντικά στην ανανέωση της εικόνας του ΑΝΤ1 και στη σημαντική αύξηση των ποσοστών τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 15-44.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας, βραβεύοντας τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Τα Effie βραβεύουν εκστρατείες που κατάφεραν να πετύχουν τους στόχους τους. Βραβεύουν ιδέες που γεννούν πραγματικά αποτελέσματα και τη στρατηγική που ενυπάρχει μέσα σε αυτές.
Πιο συγκεκριμένα, τα Effie Hellas 2010, με θέμα “Ιnnovation delivers”, βράβευσαν αυτούς που, με πάθος, όραμα, φαντασία, πρωτοβουλία, έμπνευση και θετική σκέψη, τόλμησαν να καινοτομήσουν, να χαράξουν νέους δρόμους, να σκεφτούν πέρα από τα δεδομένα, να δημιουργήσουν προγράμματα επικοινωνίας και marketing που απέδωσαν καρπούς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ