Στην τηλεοπτική ιστορία πέρασε ο 21ος διαγωνισμός ομορφιάς για την ανάδειξη της “Σταρ Ελλάς, Μις Ελλάς και Μις Γιανγκ 2010”. Με άλλα λόγια; Καλλιστεία ήταν και πέρασαν …Και μπορεί να πέρασαν ,όμως, το θέμα είναι το τι γεύση άφησαν.
Η γεύση που άφησαν τώρα που το ξανά σκέφτομαι ήταν εντελώς …άγευστη, άχρωμη κι άοσμη. Δηλαδή; Καμία σχέση με άλλες χρονιές . Σασπένς, γκλαμουριά, λάμψη, μαγεία; Ολα αυτά …last year ,γιατί …this year ; Μας έφαγε το …σεμνά και ταπεινά !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα φετινά καλλιστεία έμοιαζαν να έχουν βγει σε …προσφορά στο τηλεοπτικό καλάθι ,λόγω κρίσης βεβαίως – βεβαίως ! Πάρτε κόσμε, πάρτε, πάρτε, πάρτε ! Ομως ,η αλήθεια είναι πως καλλιστεία με …μιζέρια και …εκπτώσεις γίνονται; Δεν γίνονται !
Είναι η εκδήλωση τέτοια ! Ετσι, μετά απο το χθεσινό πτωχό, πλην τίμιο σόου που παρακολουθήσαμε ,ήταν κάτι παραπάνω απο αναμενόμενο πως και το σημερινό ραβασάκι της AGB , θα ήταν κι αυτό κομματάκι …πτωχό. Ναι, τα μηχανάκια της AGB δεν άρπαξαν φωτιά όπως άλλες χρονιές. Οχι, δεν χτύπησαν κόκκινα, ούτε …απογείωσαν το σόου.
Τουτέστιν; Τουτέστιν ο φετινός διαγωνισμός ομορφιάς του ΑΝΤ1, για τα δικά του δεδομένα και για τα δικά του εντυπωσιακά ρεκόρ τηλεθέασης που έχει χτυπήσει στο παρελθόν, σημείωσε απλώς μία συμπαθητική πορεία στους πίνακες τηλεθέασης και τίποτα άλλο.
Και για του λόγου το αληθές ; Τα καλλιστεία έκαναν κατά μέρο όρο ποσοστό τηλεθέασης 23,1% ,ενώ στα νεανικά κοινά έφτασαν μόλις το 26,0%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ