Κάθε χρόνο τέτοια εποχή οφείλω να ομολογήσω πως τα ιδιωτικά κανάλια μου θυμίζουν …κόμματα ,την επομένη των εκλογικών αναμετρήσεων . Και αυτό γιατί; Γιατί όλοι υποστηρίζουν πως είναι …κερδισμένοι. Κουτσή, στραβή, ίσια η σεζόν, όλοι έχουν μείνει απόλυτα ικανοποιημένοι με τις επιδόσεις τους κι ας έχουν ρίξει πολύυυυ κλάμα τους περασμένους μήνες τα πρωινά ,αγκαλιά με τα ραβασάκια της AGB .
Στους κερδισμένους της χρονιάς πιστεύουν πως είναι ,λοιπόν, και οι άνθρωποι του Alpha. Και η αλήθεια είναι πως η σεζόν που μας πέρασε τηρουμένων των αναλογιών ήταν μία αρκετά καλή χρονιά για το κανάλι της Κάντζας. Βλέπετε, προτίμησαν να βγάλουν στον αέρα προγράμματα που δεν τους κόστισαν σχεδόν τίποτα και που τους απέφεραν αρκετά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τι σημαίνει αυτό; Πως γέμισαν όλο τους το πρόγραμμα με ριάλιτι χειρίστου είδους μεν, πάμφθηνα δε ,τα οποία μια χαρά τσίμπησαν στους πίνακες τηλεθέασης και τώρα έχουν να πανηγυρίζουν .Φυσικά εννοείται πως το “Τσαντίρι” και ο …Αι-Λάκης του Alpha έκανε και πάλι το θαύμα του και τα στρουμφοφαντστικά νούμερα τηλεθέασης που τους χάρισε συνέβαλαν απίστευτα στην άνοδο του μέσου όρου τηλεθέασης του καναλιού, όσο αφορά στο πράιμ – τάιμ τους, όπως επίσης πολύτιμη ήταν και η συνεισφορά της Βίκυς Χατζηβασιλείου με το “Πάμε Πακέτο” ,αλλά και της Ελένης Μενεγάκη και του “Καφέ” της.
Γιατί στον “Καφέ” της μπορεί πολλοί να …έσουραν τα εξ ΄αμάξης πως τερματίζει κάθε μέρα και δεύτερος και τρίτος στα συνολικά νούμερα τηλεθέασης ,όμως , η αλήθεια είναι πως στα εμπορικά κοινά, στα κοινά 15-44 που είναι και τα κοινά των διαφημιστών, η Ελένη κόβει για ακόμα μία χρονιά πρώτη το νήμα και μάλιστα και με διαφορά.
Για όλα αυτά ,λοιπόν, αλλά και για άλλα πολλά, αποφάσισαν οι άνθρωποι του Alpha ,να δώσουν την Τρίτη 1 Ιουνίου μία συνέντευξη τύπου στο Μουσείο Μπενάκη ,για να ανακοινώσουν ουσιαστικά τις καλές τους επιδόσεις στους τηλεοπτικούς συντάκτες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ