Αισίως μπήκαμε από χθες στην τρίτη εβδομάδα της τηλεοπτικής αναμέτρησης των πρωινάδικων και οι τηλε-μονομάχοι του Mega και του ΑΝΤ1, για ακόμα μία Δευτέρα, έπεσαν με τα χίλια στην μάχη του ανταγωνισμού. Βλέπετε, η αναμέτρηση αυτή απ ΄ότι δείχνουν τα φαινόμενα, θα είναι φέτος μία αναμέτρηση για γερά νεύρα, μιας και κάτι μου λέει πως θα έχουμε πολλά σκαμπανεβάσματα, μέχρι να έρθει η στιγμή και να αναδειχθεί ο μεγάλος νικητής.
Ετσι, μετά τις πρώτες ημέρες όπου το “Πρωινό ΑΝΤ1” είχε το προβάδισμα στους πίνακες τηλεθέασης, τώρα το βλέπουμε να ακολουθεί του “Πρωινού Mou” που έχει βρει την δυναμική του και πάλι και βρίσκεαι στην κορυφή, αποδεικνύοντας πως οι… παλιοί δεν μπορούν να εξολοθρευτούν έτσι εύκολα και γρήγορα από τους… καινούργιους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Χθες μάλιστα, και το “Πρωινό ΑΝΤ1”, αλλά και το “Πρωινό Mou” αναμετρήθηκαν στα αλώνια της AGB – Nielsen, χτυπώντας ψηλά νούμερα τηλεθέασης. Και αυτό γιατί; Γιατί απ΄ ότι είμαι σε θέση να συμπεράνω, όταν λείπει η γάτα της… ενημέρωσης, χορεύουν τα… ποντίκιατης ψυχαγωγίας !
Τι εννοώ; Εννοώ πως από την στιγμή που δεν ήταν στον αέρα ούτε το “Συμβαίνει Τώρα” της ΝΕΤ λόγω απεργίας, ούτε και το “Εδώ και Τώρα”, ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά και ο Χρήστος Φερεντίνος και η Σίσσυ Χρηστίδου, μοιράστηκαν ανενόχλητοι την πίτα της τηλεθέασης, μόνο με την Πόπη Τσαπανίδου να τους διεκδικεί ένα μεγάλο κομμάτι για λογαριασμό του ΣΚΑΙ.
Ετσι, οι ΣκορδοΛιαγκαίοι έκοψαν πρώτοι το νήμα της τηλεθέασης χθες Δευτέρα, σημειώνοντας κατά μέσο όρο ποσοστό 28,9% στο σύνολο και 33,2% στα νεανικά κοινά, για να ακολουθήσει το νέο, πρωινό δίδυμο του ΑΝΤ1 με 24,2% στο σύνολο και 21,4% στα νεανικά κοινά, αντίστοιχα.
Οσο για το “ΣΚΑΙ Τώρα” και την Πόπη Τσαπανίδου; Το κανάλι του Φαλήρου κέρδισε 17,2% στο σύνολο και 16,1% στα νεανικά κοινα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ