Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, διοργανώνεται στις Κάνες το διεθνές τηλεοπτικό παζάρι, όπου σημαντικοί τηλε-άνθρωποι απ ΄όλες τις γωνιές της Γης έχουν δώσει ραντεβού, προκειμένου να αγοράσουν, αλλά και να πουλήσουν τηλεοπτικά φορμά, όπως επίσης και για να ενημερωθούν για όλες τις τηλεοπτικές τάσεις και για όλα τα τηλεοπτικά νέα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στις Κάνες ,λοιπόν, κάθε χρόνο δίνει το παρών και όλη η ελληνική τηλεόραση, απ ΄όπου και αγοράζει όλα τα πρότζεκτ και τις ιδέες που μας… σερβίρει κάθε Οκτώβρη. Συγκεκριμένα το φετινό παζάρι άνοιξε τις πόρτες του στις 2 Απριλίου και κυρίως από χθες Δευτέρα, όλα τα υψηλά ιστάμενα πρόσωπα των εγχώριων καναλιών, βρίσκονται εκεί.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οσο για το τι κλίμα επικρατεί ; Φέτος λόγω της κρίσης που ταλανίζει τον τηλεοπτικό κόσμο, το κλίμα είναι και… μουδιασμένο και αμήχανο, αλλά και… συγκρατημένο, αφού κανείς δεν είναι διατεθειμένος για… μεγάλες επενδύσεις και για αγορές πανάκριβων πρότζεκτ.
Πως μεταφράζεται τώρα αυτό που σας λέω; Πως μην περιμένετε τίποτα το αξιόλογο να μας… σερβιριστεί από Οκτώβρη. Τα κανάλια επενδύουν φουλ στο ριάλιτι και στα τηλεπαιχνίδια. Προγράμματα χαμηλού κόστους, που μπορούν να σου φέρουν με έναν σχετικά εύκολο τρόπο και τηλεθέαση και έσοδα.
Σύμφωνα μάλιστα με την αποκλειστική πληροφόρηση του “T-Life” ,τα παιχνίδια εκείνα και τα πρότζεκτ εκείνα που έχουν τρελή ζήτηση στις Κάνες, είναι τα παιχνίδια του τύπου… “παίζω και θέλω λεφτά τώρα”, λόγω κρίσης βεβαίως – βεβαίως, όπως επίσης και παιχνίδια του τύπου … “ηρθα να παίξω και να κερδίσω για να ξεχρεώσει ο συγγενής μου, ο φίλος μου, ο διπλανός μου” !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ενδεικτικό της κρίσης είναι και το γεγονός πως ενώ κάθε χρόνο τέτοια εποχή δεν υπήρχε άνθρωπος που να μην κατεβαίνει από τα ελληνικά κανάλια στις Κάνες ,ήταν οι πάντες, μα οι πάντες εκεί, φέτος η ελληνική… διακαναλική, αντιπροσωπεία, μετριέται – που λέει ο λόγος – στα δάχτυλα του ενός χεριού ! Στις Κάνες βρίσκονται μόνο όσων η παρουσία θεωρήθηκε απολύτως σχετική και απαραίτητη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ