Βαρομετρικό χαμηλό για τον χθεσινό τελικό της Γιουροβίζιον στους πίνακες τηλεθέασης. Η άλλοτε λαμπερή γιορτή της ΕΡΤ που έκανε τα μηχανάκια να χτυπούν κόκκινο, μάλλον θα αφήσει ιστορία σαν την βραδιά με τις πιο χαμηλές τηλεθεάσεις που έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια.
Ναι, ο χθεσινός τελικός “βούλιαξε” στους πίνακες τηλεθέασης της AGB – Nielsen, μιας και το αποτέλεσμα που είδαμε χθες το βράδυ να βγαίνει στον αέρα ήταν άκρως απογοητευτικό, για να μην σας πω – σαν στήσιμο διοργάνωσης – απαράδεκτο ! Ετσι, από τα 35άρια και τα 40άρια μιας άλλης εποχής, δεν κατρακυλήσαμε φέτος απλώς στο 20,0%, αλλά φτάσαμε στο σημείο ο εγχώριος τελικός να παλεύει για να τα καταφέρει και να πιάσει την… βάση της τηλεθέασης, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της AGB – Nielsen !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αποτέλεσμα; Μόλις το 10,8% στο σύνολο των τηλεθεατών τα κατάφεραν και άντεξαν να παρακολουθήσουν την συγκεκριμένη εκδήλωση από την αρχή μέχρι και το τέλος της, ενώ το ίδιο τραγικά ήταν και τα ποσοστά τηλεθέασης στα νεανικά κοινά, στα κοινά ,δηλαδή, που κάτω από φυσιολογικές συνθήκες, η Γιουροβίζιον έπρεπε να είχε σαρώσει. Ετσι, στα νεανικά κοινά ο τελικός του 2012, κατάφερε να κερδίσει μόλις και μετά βίας ένα 11,3% !
Μάλιστα, αξίζει να σας πω, πως κατά την διάρκεια της μετάδοσης του Γιουροβιζιονο-τελικού το πικ στους πίνακες τηλεθέασης, ήταν μόλις 14,4% στο σύνολο και 14,7% στα νεανικά κοινά, για να καταλάβετε ακόμα καλύτερα το πόσο αδιάφορη φάνηκε στους τηλεθεατές η χθεσινή βραδιά. Σημειωτέον δε, πως το πικ της τηλεθέασης σημειώθηκε κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ