Από Μάρτη καλοκαίρι και από Αύγουστο χειμώνα… Μπορεί η επόμενη τηλεοπτική χρονιά να φαντάζει στους περισσότερους από εμάς μακρινή ,όμως, πιστέψτε με για τους τηλε-ανθρώπους διακαναλικά ,ήδη, έχει πέσει στο τραπέζι των συζητήσεων.
Ναι, ο σχεδιασμός της σεζόν 2013-2014 είναι ο μεγάλος πονοκέφαλος των ισχυρών ανθρώπων που κρατούν θέσεις – κλειδιά σε όλα τα κανάλια.
Οσο η κρίση βαθαίνει, τόσο καταποντίζονται και τα διαφημιστικά έσοδα, με αποτέλεσμα οι διοικήσεις όλων των καναλιών να μην μπορούν να ξέρουν αυτή την στιγμή, τι τους τηλε-ξημερώνει, μιας και αν κρίνουμε τόσο από φέτος, όσο και από πέρσι, στις όποιες τηλεοπτικές εκτιμήσεις προχώρησαν, στο τέλος έπεσαν έξω, με αποτέλεσμα πρότζεκτ να αναβάλλονται και ενίοτε να ματαιώνονται, δημιουργώντας ένα τρελό τηλεοπτικό αλαλλούμ !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ετσι, όλοι είναι απίστευτα προβληματισμένοι για το πως θα τα καταφέρουν να στήσουν το τηλεοπτικό πρόγραμμα για του χρόνου,μιας και είναι γνωστό πως έλλειψη χρημάτων, στάση εμπορίου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να προσπαθούν να βρουν διάφορες μεσοβέζικες λύσεις, για να τα καταφέρουν και να επιβιώσουν από την κρίση, αποφεύγοντας να κατεβάσυν συνολικά ρολά, μετατρέποντας την ελληνική τηλεόραση σε μία απέραντη έρημο.
Ενα από τα σενάρια… διάσωσης που ακούγεται έντονα αυτές τις ημέρες πως εξετάζουν οι τηλε-άνθρωποι,είναι λέει το ενδεχόμενο του να προχρήσουν σε μία συμφωνία κυριών. Σε μία συμφωνία που θα τους οδηγήσει στο να μοιράσουν μεταξύ τους τις τηλεοπτικές ζώνες, για να μοιραστεί φυσικά ανάλογα και η διαφήμιση και τα διαφημιστικά έσοδα.
Τι εννοώ μ ΄αυτό; Πως αν για παράδειγμα το Mega αποφασίσει να ξανά βγάλει στον αέρα το “Πρωινό Mou”, ο ΑΝΤ1 δεν θα περάσει στην πρωινή τηλε-αντεπίθεση, διεκδικόντας κάποιο μεγάλο κομμάτι από την πίτα της διαφήμισης την συγκεκριμένη ώρα,όπως αντίστοιχα και το Mega την Κυριακή το βράδυ αν ο ΑΝΤ1 βγάλει στον αέρα κάποιο σόου σαν το “Dancing”, να μην προσπαθήσει το Μεγάλο Κανάλι να κατέβει στον ανταγωνισμό με ένα ανάλογο “όπλο”,παραχωρόντας κι αυτό με την σειρά του στο κανάλι του Αμαρουσίου την βραδινή ζώνη της Κυριακής, σε ότι έχει να κάνει πάντα με τα ποσοστά τηλεθέασης και με την διαφήμιση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κάπως έτσι ,λοιπόν, σκέφτονται να χωρίσουν οι τηλε-άνθρωποι μεταξύ τους την επόμενη τηλεοπτική χρονιά, στην προσπάθειά τους να βγουν από την κρίση με όσο το δυνατόν μικρότερες πληγές και απώλειες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ