“JOY: It’s indise you”! Μία εκπομπή η οποία πέρσι το χειμώνα κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις… Μία εκπομπή με αισθητική, με άποψη, με έμπνευση που κατάφερε να κάνει την τηλεοπτική διαφορά. Μία εκπομπή για την οποία όλο το καλοκαίρι γράφτηκαν τόοοσα πολλά! Μία εκπομπή την οποία το Mega πολιόρκησε τόοοοσο στενά που στο τέλος οι συντελεστές της οδηγήθηκαν στην… διχοτόμησή της!
Η διχοτόμηση αυτή ,όμως, έμελλε να φέρει και τον… μαρασμό της, μιας και αν εξαιρέσει κανείς το ιλουστρασιόν περιτύλιγμα, απ ΄ότι δείχνουν τα τηλε-φαινόμενα το μέσα δεν έχει μείνει ίδιο. Και πως να μείνει ίδιο, μιας και τις εκπομπές και τις επιτυχίες τις κάνουν οι ομάδες και οι δυνατές χημείες και όταν οι ομάδες μεταμορφώνονται σε… “στρατόπεδα” τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι η χημεία πάει περίπατο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ετσι, το “JOY” μπορεί κατά το ήμισυ να μετακόμισε στο Mega μετά Βαίων και κλάδων ,όμως, στην πορεία τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως τα περίμεναν και οι συντελεστές της εκπομπής και οι ιθύνοντες του καναλιού, μιας και βγήκε στον αέρα, αλλά οι τηλεθεατές δεν ήταν εκεί ούτε για να το καλωσορίσουν, ούτε για να του προσφέρουν την ψήφο της προτίμησής τους.
Το απογευματινό μαγκαζίνο του Μεγάλου Καναλιού παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των συντελεστών του δεν κατάφερε να πείσει, ούτε και να ξεχωρίσει με αποτέλεσμα από βδομάδα σε βδομάδα η πορεία του στους πίνακες τηλεθέασης να είναι όλο και πιο απογοητευτική, φτάνοντας στο σημείο να πέσει το Mega μέχρι και κάτω από την… ψυχροπολεμική βάση του 10,0%, κάνοντας κάθε Σάββατο και Κυριακή μονοψήφιες επιδόσεις στους πίνακες τηλεθέασης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τι σημαίνει αυτό; Πως ή αλλάζει ή βουλιάζει και σύμφωνα με τις αποκλειστικές μου πληροφορίες αυτή την εποχή οι συντελεστές της εκπομπής βρίσκονται σε αυτό ακριβώς το σημείο. Βρίσκονται στο σημείο που μελετούν μία σειρά από αλλάγές και από καλά μελετημένες κινήσεις έτσι ώστε η εκπομπή να μπορέσει να αποκτήσει την δυναμική που χρειάζεται για να πατήσει καλά στα πόδια της και για να τα καταφέρει να βγάλει την σεζόν χωρίς δυσάρεστα απρόοπτα.
Μάλιστα, οι ίδιες καλά πληροφορημένες πηγές μου αποκάλυψαν πως για την ώρα δεν έχει τεθεί και κάποιο συγκεκριμένο dead line, όπου ανάλογα με το τι θα έχει καταφέρει η εκπομπή στους πίνακες τηλεθέασης να αποφασίσουν οι Megaλικοί για το αν θα την διατηρήσουν στο πρόγραμμά τους ή όχι.
“Η αλήθεια είναι πως όντως προβληματιζόμαστε με την πορεία του “JOY” και σαφέστατα οι χαμηλές επιδόσεις της εκπομπής δεν ήταν ότι περιμέναμε. Ομως, κι από την άλλη μεριά δεν έχει τεθεί ζήτημα για το αν πρέπει η εκπομπή να κοπεί ή όχι”, λέει στο TLIFE υψηλά ιστάμενο πρόσωπο του Mega και σπεύδει να συμπληρώσει:
“Αυτή την εποχή τόσο η παραγωγή, όσο και όλοι οι υπόλοιποι συντελεστές της εκπομπής προσπαθούν να κάνουν κάποιες διορθωτικές κινήσεις και κάποιες αλλαγές, έτσι ώστε το “JOY” να καταφέρει να αποκτήσει την δυναμική αυτή που του λείπει και να συνεχίσει κανονικά την πορεία του”.
-Δηλαδή, δεν έχει τεθεί κάποιο συγκεκριμένο, χρονικό dead – line;
-Οχι, σε καμία περίπτωση… Αυτό που κοιτάμε δεν είναι το πως θα κόψουμε την εκπομπή, αλλά το πως θα την βελτιώσουμε.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ