Στην κορυφή του πίνακα τηλεθέασης παρέμεινε για 4ο μήνα ο Alpha καθώς και τον Ιανουάριο ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, τόσο για την ψυχαγωγία όσο και για την ενημέρωσή του.
Συνεχίζοντας τη δυνατή του πορεία, το κανάλι κατέκτησε και πάλι την 1η θέση στο σύνολο ημέρας και στο prime time.
Το χρονικό διάστημα 1-31 Ιανουαρίου, στο prime time – την πιο εμπορική ζώνη, ο Alpha σημείωσε ιδιαιτέρως υψηλές αποδόσεις:
Στο κοινό 15-44: 20%
Στο σύνολο κοινού: 20,5%
Oι αποδόσεις του Alpha στο σύνολο ημέρας ήταν:
Στο κοινό 15-44: 17,2%
Στο σύνολο κοινού: 17,2%
Εντυπωσιακή πορεία κατέγραψε τον Ιανουάριο και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, το οποίο συνέχισε την κυριαρχία του στον πίνακα τηλεθέασης.
Κατά τη διάρκεια ενός αμιγώς πολιτικού μήνα, οι ειδήσεις του Alpha κάλυψαν με αξιοπιστία και αντικειμενικότητα την προεκλογική περίοδο, ενώ η ισχυρή παρουσία του δημοσιογραφικού τους δυναμικού, κατά τη βραδιά των εθνικών εκλογών, ανέδειξαν το κανάλι απόλυτο νικητή, στη μάχη της ενημέρωσης για την πιο κρίσιμη εκλογική αναμέτρηση της Μεταπολίτευσης.
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha και τον Ιανουάριο τερμάτισε πρώτο, τόσο στο σύνολο κοινού όσο και στο κοινό 15-44, παραμένοντας η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για ουσιαστική, έγκυρη και άμεση ενημέρωση.
Στο σύνολο κοινού, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha κέρδισε τον ανταγωνισμό, σημειώνοντας μέσο όρο 24,1%. Ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 23%, Mega με 18,7%, ΝΕΡΙΤ με 10,1%, Star με 9,9%, ΣΚΑΪ με 8,5%.
Στην 1η θέση ήταν και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 20,8%. Ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 19,9%, Mega με 14,1%, Star με 10,2%, ΣΚΑΪ με 7,1% και ΝΕΡΙΤ με 3,8%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ