Σε αυτό το post έχω κάμποσα νέα να μοιραστώ μαζί σου και με το ζόρι προσπαθώ να βάλω τις σκέψεις μου σε τάξη (είναι Άνοιξη, αυτά τα νέα με ενθουσίασαν τόσο, κάπως από μόνη μου δεν είμαι σε τάξη έτσι κι αλλιώς, οπότε δείξε κατανόηση. Α! Και συνέχισε να διαβάζεις!).
Νέο no 1: πριν μερικούς μήνες η Vogue είχε γράψει ότι η Diptyque πρόκειται να κυκλοφορήσει σειρά περιοποίησης προσώπου. Και αυτό το νέο έκανε τις beauty maniacs του κόσμου να πηγαίνουν κάθε μέρα στα καταστήματα και να ρωτούν. FYI: Η Diptyque είναι από αυτά τα πολύ ψαγμένα brands που άπαξ και τα γνωρίσεις γίνονται αγάπες ζωής! Έχουν πολύ εκλεπτυσμένες μυρωδιές, φανταστικά κεριά και αρώματα, τώρα και σειρά προσώπου. Στην Ελλάδα μπορείς να τα βρεις στα Attica.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και πριν λίγες μέρες μας έγινε η παρουσίαση της σειράς περιποίησης προσώπου Diptyque. Και να που τώρα έχω προσωπική άποψη και δεν σου μεταφέρω απλώς θεωρητικές γνώσεις…
Στην σειρά αυτή θα βρεις πέντε προϊόντα οι τιμές των οποίων κυμαίνονται από €42.00-52.00 και στο scetion του beauty μπορείς να μάθεις τις λεπτομέρειες. Παρακάτω, όμως, θα σου μιλήσω για το προϊόν που με ενθουσίασε περισσότερο…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Νέο no 2: ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ ΔΕΝ ΒΑΦΕΣΑΙ! ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ ΠΛΕΝΕΣΑΙ!
Στην σειρά περιποίησης προσώπου της Diptyque υπάρχει το Poudre Purete Radiance Boosting Powder. Πρόκειται για μια πούδρα την οποία όταν αναμείξεις με νερό αφροποιείται και με αυτή πλένεις το πρόσωπό σου. Σου αφήνει μια πολύ ωραία αίσθηση και ειδικά αν έχεις ευαίσθητη επιδερμίδα είναι ό,τι πρέπει γιατί δεν νιώθεις καθόλου να σε τραβάει. Και γιατί με ενθουσίασε τόσο το νέο; Για λόγους αυτονόητους: γιατί ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχω δει πούδρα με την οποία μπορείς να πλύνεις το πρόσωπό σου και γιατί να, αν το βάλεις στο beauty routine σου μπαίνεις στο group των… ψαγμένων καταναλωτριών. Α! Στην Ιαπωνία που οι καταναλώτριες ανήκουν στο παραπάνω group χρησιμοποιούν τέτοιου είδους προϊόντα καθαρισμού. Στην Ελλάδα, όμως, είναι η πρώτη φορά που μας συστήνεται κάτι αντίστοιχο.
Και επειδή μιλάμε για καινοτομία, το παρακάτω mini tutorial είναι απαραίτητο για να δεις πώς να χρησιμοποιείς τέτοιου είδους προϊόντα (το beauty ένστικτό μου, μου λέει πως θα λανσαριστούν και άλλα…)
Be… youtiful!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ