Την περασμένη εβδομάδα κυκλοφόρησε η έντυπη διαφήμιση ης Natalie Portman για την σειρά Diorskin Nude. Η Natalie, χωρίς ρούχα, ξαπλωμένη νωχελικά σε έναν καναπέ… (φρέσκαρε την μνήμη σου εδώ). Σήμερα, ένα ακόμη νέο κυκλοφόρησε από το τον οίκο Dior που αφορά την μούσα του αλλά και το φιλανθρωπικό της προφίλ.
Έχουμε και λέμε, λοιπόν: η Natalie Portman μόλις έγινε πρέσβειρα ενός φιλανθρωπικού οργανισμού που φέρει το όνομα Free the children, ο οποίος (σ.σ. οργανισμός) όπως κατάλαβες υπεραμύνεται των δικαιωμάτων των παιδιών ενάντια στην φτώχια και την ανοχή και δημιουργήθηκε το 1995 από τον καναδό ακτιβιστή Craig Kielburger.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο οίκος, λοιπόν, προκειμένου να υποστηρίξει την μούσα της συνεργάστηκε μαζί της και από κοινού λάνσαραν ένα κραγιόν σε ροζ- nude απόχρωση, το Grege #169, τα έσοδα από τις πωλήσεις του οποίου θα διατεθούν για την μόρφωση των κοριτσιών στην Κένυα.
Το κραγιόν Grege #169. Απόχρωση που αγάπησα @ first sight!
Επέλεξα αυτό το χρώμα διότι είναι ένα χρώμα που φοράω πολύ συχνά και η ίδια. Όσον αφορά τα νούμερα, περιέχουν νούμερα τα οποία είναι πολύ σημαντικά για την οικογένειά μου και κάτι σημαίνουν!.
Το κραγιόν θα κυκλοφορήσει στις 14 Σεπτεμβρίου σε όλο τον κόσμο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ποια άλλη το έχει κάνει;
Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που ένα κραγιόν και μια star συνεργάζονται για φιλανθρωπικό σκοπό. Η Kate Winslet, μούσα της Lancome, είχε λανσάρει τα Χριστούγεννα την σειρά Golden Hat σε συνεργασία με τον οίκο, ενώ τα έσοδα διατέθηκαν για τον οργανισμό Golden Hat Foundation που επίσης υπεραμύνεται των δικαιωμάτων των παιδιών (διάβασε εδώ περισσότερα). Επιπλέον, τα Viva Glam της MAC έχουν γίνει θεσμός. Να σου θυμίσω ότι το 100% των εσόδων από τις πωλήσεις πηγαίνει στο MAC Aids Fund για την στήριξη των ανθρώπων που φέρουν τον ιό HIV/AIDS. Για τις καμπάνιες κάθε Viva Glam επιστρατεύονται διάσημοι ανά τον κόσμο με τελευταίους την Nicki Minaj και τον Ricky Martin (φρέσκαρε την μνήμη σου εδώ).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ