Όμως, μια νέα θεωρία (με πιο… δαρβινική προσέγγιση!) έρχεται να ανατρέψει όσα ξέραμε και δίνει μια άλλη εξήγηση γιατί σε καιρούς κρίσεις αγοράζουμε τα βερνίκια δέκα- δέκα! Σύμφωνα με μια σειρά από πέντε διαφορετικές έρευνες που έγιναν (Christian University, University of Minnesota, University of Texas στο San Antonio και Arizona State University) ο λόγος που αγοράζουμε καλλυντικά σε καιρούς κρίσεις είναι γιατί, έστω και υποσυνείδητα, προσπαθούμε να βρούμε στον εαυτό μας έναν… σύντροφο με τον οποίο μπορούμε να μοιραζόμαστε το ενοίκιο σε καιρούς κρίσεις!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις έρευνες οι ανύπαντρες γυναίκες οι οποίες διαβάζουν και ενημερώνονται για την κρίση, οδηγούνται στον πάγκο των καλλυντικών για να αγοράσουν προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης που θα τις κάνει πιο ελκυστικές ώστε να βρουν ευκολότερα σύντροφο- κατά προτίμηση οικονομικά ευκατάστατο.
Το φαινόμενο του “Lipstick Effect” που κάνει τις γυναίκες να αγοράζουν καλλυντικά για να βρουν τον δικό τους… sugar daddy αγγίζει όλες τις γυναίκες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ