Συνήθως πιστεύουμε ότι οι ηθοποιοί και οι μάνατζέρ τους ξοδεύουν ώρες για να μελετούν σενάρια ταινιών πριν αποδεχτούν ή απορρίψουν μία πρόταση, αλλά όταν υπάρχει καλή σχέση με τον σκηνοθέτη και εμπιστοσύνη τότε δεν χρειάζεται καν να δουν ότι υπάρχει σενάριο.
Σε συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα Independent ο σκηνοθέτης της ταινίας, A Ghost Story, Ντέιβιντ Λόουερι και μίλησε για το πώς προσέγγισε τους ηθοποιούς δεδομένου ότι το σενάριο ήταν μόλις 30 σελίδες και η ταινία βασίζεται μόνο στην αίσθηση και όχι στις λέξεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Το όφελος της δημιουργίας αυτής της ταινίας ήταν ότι σχεδιάστηκε για να γίνει μόνο με φίλους, με ανθρώπους που δεν θα έπρεπε να δώσω εξηγήσεις», είπε.
«Κι ευτυχώς ο Κέισι (Άφλεκ) και η Ρούνι (Μάρα) με εμπιστεύονται και ξέρω ότι η Ρούνι διάβασε το σενάριο γιατί μιλήσαμε γι αυτό, αλλά αν το ίδιο έκανε και ο Κέισι, δεν έχω ιδέα», δήλωσε ο σκηνοθέτης.
Στην περίπτωση αυτής, του χαμηλού προϋπολογισμού, ταινίας, ως επί το πλείστον «πρωταγωνιστεί» το μυστικό ενός σπιτιού στο Τέξας και η αποδοχή του ρόλου από τον βραβευμένο με Όσκαρ Κέισι ήταν τόσο απλή όσο ένα μήνυμα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Του έστειλα ένα μήνυμα και τον ρώτησα εάν θα ήθελε να παίξει σε μία παράξενη ταινία και είπε σίγουρα και ήρθε. Προφανώς, στο τέλος, διάβασε το σενάριο γιατί έπρεπε να πει τα λόγια του, αλλά δεν ξέρω πότε έγινε αυτό, ξέρω ότι είπε ναι πριν το διαβάσει».
Ο Άφελκ μάλλον δεν γνώριζε ότι θα έπρεπε να βρίσκεται κάτω από ένα κρεβάτι στο 90% της ταινίας, ο χαρακτήρας του ήταν να υποδυθεί ένα κλασικό φάντασμα.
«Νομίζω ότι του το είχα γράψει στο μήνυμα, αλλά δεν ξέρω εάν το πίστεψε μέχρι που φτάσαμε εκεί που αρχίσαμε να του στέλνουμε φωτογραφίες με το κοστούμι του», είπε γελώντας ο Λόουερι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ