Μπορεί η παρουσίαση της ανδρικής συλλογής ρούχων για τη σεζόν FW 2018 της Prada που πραγματοποιήθηκε στις 14 Ιανουαρίου να στέφθηκε με τεράστια επιτυχία και να συγκέντρωσε διθυραμβικές κριτικές, ωστόσο το στοιχείο που κατάφερε να “κλέψει” την παράσταση ήταν μάλλον ο χώρος στον οποίο φιλοξενήθηκε! Στο ολοκαίνουριο Prada Warehouse, μια νέα προσάρτηση στο διάσημο Fondazione του Μιλάνου, ο οίκος και η… πρωθιέρειά του Miuccia Prada “έστησαν” το σκηνικό μέσα στο οποίο το κοινό είχε την ευκαιρία να γνωρίσει για πρώτη φορά τη FW 2018 menswear collection, ανάμεσα σε κουτιά, κιβώτια, σίδερο και βαρύ βιομηχανικό εξοπλισμό! Το design και ερευνητικό studio OMA “επιστρατεύτηκε” για τη δημιουργία του ονειρικού χώρου, όπου τα industrial στοιχεία συνδυάστηκαν με το ηχηρό παρελθόν του κορυφαίου οίκου μόδας, δίνοντας ένα συγκλονιστικό αποτέλεσμα!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι θεατές, εισερχόμενοι μέσα από πλαστικές κουρτίνες -σήμα κατατεθέν των εργοστασιακών μονάδων- βρίσκονταν μπροστά σε μια δαιδαλώδη αίθουσα, όπου είχε εγκατασταθεί το catwalk, για να αντικρίσουν το σουρεαλιστικό και πολύχρωμα φωτισμένο χώρο. Οργανωμένο σε “εργοστασιακούς τομείς” οι οποίοι αντιπροσώπευαν ένα συγκεκριμένο θέμα από τη δημιουργική ιστορία του οίκου, το Prada Warehouse ήταν κατάμεστο αναφορών στο παρελθόν του brand. Μεγάλες στάμπες τοποθετήθηκαν σε ξύλινα κιβώτια μεταφορών, stencil με τσάντες, λαγούς, μπανάνες, κόκορες, κορόνες και retro στοιχεία κολλήθηκαν σε καίρια σημεία της έκτασης, ενώ εναλλακτικά λογότυπα της Prada ή και αναγραμματισμοί, όπως το Adarp, κοσμούσαν χαρτόκουτα και τοίχους. Οι προσκεκλημένοι δε, καλούνταν να παρακολουθήσουν το catwalk καθισμένοι σε πάγκους από ακατέργαστο ξύλο κατασκευής και αλουμίνιο, ενώ γύρω τους στοιβάζονταν σε dexion οι διακοσμητικές και καλλιτεχνικές αναφορές του studio OMA.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Κουτιά, κιβώτια και άλλα αντικείμενα που τοποθετήθηκαν στην Αποθήκη έχουν ‘σημαδευτεί’ από ασαφή σύμβολα, τα οποία εκφράζουν την πολυπλοκότητα που χαρακτηρίζει την ταυτότητα της Prada. Κλασικά θέματα, όπως εμβληματικά αξεσουάρ, εργαλεία και μοτίβα των συλλογών έχουν μεταμορφωθεί σε σύμβολα που… υπαινίσσονται το περιεχόμενο των κιβωτίων” εξηγεί ο οίκος. Άλλωστε, ολόκληρη η συλλογή, όπως και το design της παρουσίασης, ήταν στηριγμένο στο iconic ύφασμα Pocone, που η Miuccia Prada έφερε στην επιφάνεια το 1984 μέσα από τις τσάντες της. Το βιομηχανικής ποιότητας nylon που έως τότε χρησιμοποιούνταν μονάχα ως υλικό συσκευασίας, απέκτησε νέα “ζωή” μέσα από την καινοτόμα ματιά της σχεδιάστριας, η οποία αποφάσισε τώρα να το τιμήσει για άλλη μια φορά, δίνοντάς του νέα υπόσταση!
Επιπλέον, αυτή η συλλογή σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Prada ανέθεσε το σχεδιασμό μέρους της συλλογής στους δημιουργικούς designers επίπλων και αρχιτέκτονες, Ronan και Erwan Bouroullec, Konstantin Grcic, Herzog & De Meuron και Rem Koolhaas του γραφείου OMA, για να δώσουν τη δική τους μετάφραση πάνω στο εμβληματικό υλικό Pocone, που μεσουράνησε στην FW 2018 menswear collection. Το project ονομάστηκε “Prada Invites” και αποτέλεσε μια ακόμη καινοτομία του μεγάλου οίκου μόδας!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ