Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το αγαπημένο brand από τη Δανία αποφασίζει να “καταλάβει” το εργασιακό περιβάλλον και να το μετατρέψει σε ένα άκρως διασκεδαστικό και λειτουργικό χώρο για όλο τον κόσμο! Άλλωστε, μόλις δύο μήνες πριν, η HAY παρουσίασε στο πλαίσιο του Stockholm Design Week το installation “HAY Workspace 2.0”, δηλαδή τη… μετάφραση του σχεδιαστικού label πάνω σε αυτό που θα έπρεπε να αντιπροσωπεύει το εκάστοτε εργασιακό περιβάλλον, με στόχο να αυξάνει τη δημιουργικότητα και την παραγωγικότητα! Αυτή τη φορά, η HAY συνεργάστηκε με την εταιρία WeWork και τους ειδικούς στον ήχο, Sonos, προκειμένου να δημιουργήσουν μια έκθεση για το Milan Design Week, αφιερωμένο στο χώρο εργασίας! Μάλιστα, για να παρουσιάσουν την πρότασή τους, οι τρεις εταιρίες χρησιμοποίησαν το Palazzo Clerici, ώστε να εκθέσουν τα σύγχρονα έπιπλα και προϊόντα τους μέσα σε ένα ιστορικό κτίριο με αναγεννησιακές αρχιτεκτονικές αναφορές!
Η έκθεση, που εκτεινόταν σε 1500 τ.μ., καταλάμβανε μέρος του πρώτου ορόφου του νεοκλασικού κτιρίου, με πολλά από τα δωμάτια να έχουν μετατραπεί σε “προθήκες”, όπου παρουσιάστηκε η νέα δουλειά της HAY. Καθώς η έκθεση “ξετύλιγε” τη μαγεία των δημιουργιών της, διαφορετικά σενάρια σχηματίζονταν για δραστηριότητες, όπως η εργασία, το μαγείρεμα, το φαγητό, το διάβασμα και η χαλάρωση. Τα έπιπλα με τις παστέλ αποχρώσεις, οι patterned υφάνσεις και το σύγχρονο design δημιούργησαν ακαταμάχητο contrast με τον ατμοσφαιρικό χώρο και τις ιδιαίτερες λεπτομέρειες που τον πλαισιώνουν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παρακάτω μπορείς να δεις την παρουσίαση της HAY στο φετινό Milan Design Week, που μόλις “έριξε” αυλαία!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ