Ο Gucci παρουσίασε τη Cruise συλλογή του για το 2019 στην αρχαία πόλη Arles της Γαλλίας, αλλά ίσως ήταν… και στην Sunset Boulevard. Ο λόγος που αναφέρθηκε αυτό, ήταν γιατί στη συλλογή είδαμε έντονα το logo του Chateau Marmont (ξενοδοχείο στο Λος Άντζελες), το οποίο ήταν τυπωμένο πάνω σε τσάντες και φούτερ με τη χαρακτηριστική μεσαιωνική γραμματοσειρά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΟAlessandro Michele κατάφερε για ακόμα μια φορά να ενθουσιάσει το κοινό, όχι μόνο με όσα σχεδίασε, αλλά και με την εικαστική του άποψη σχετικά με το χώρο, ο οποίος ήταν αρκετά dark, creepy, με φλόγες και καπνούς να πλαισιώνουν το catwalk. Για την ακρίβεια το show έλαβε μέρος στο Promenade Des Alyscamps, ένα ρωμαϊκό νεκροταφείο στο Arles, οπότε ξεκάθαρα το concept δεν θα μπορούσε να είναι χαρούμενο ή πιο φωτισμένο.
Η αλήθεια είναι ότι η συλλογή φάνηκε αρκετά ιδιαίτερη από την πρώτη στιγμή, αφού αυτό που προσέξαμε ήταν τα μοτίβα που περιλάμβαναν dramatic κηροπήγια, σταυρούς και σκελετούς, εμπνευσμένα από τους υπόγειους τάφους των Καρδιναλίων. Και η αλήθεια είναι ότι το logo του ξενοδοχείου Chateau Marmont ταιριάζει απόλυτα στη συλλογή, αφού το ίδιο έχει φιλοξενήσει τα πάρτι από τα Oscar, τις Χρυσές Σφαίρες και τα Emmy και η ιστορία του περιλαμβάνει πολλά σκάνδαλα και περίεργες καταστάσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
https://www.instagram.com/p/BjbfHkMFYha/?tagged=gucci
Παρόλα αυτά, δεν είναι η πρώτη φορά που ο Alessandro Michele αποφασίζει να εντάξει στη συλλογή του Gucci ένα logo εντελώς διαφορετικό από το “GG”. Στη συλλογή για την Άνοιξη του 2017 επέλεξε να τυπώσει σε t-shirts και jackets το “Hollywood Forever” σαν μια αναφορά στο νεκροταφείο του Hollywood, το οποίο ήταν και το τελευταίο “σπίτι” πολλών σταρ όπως του Douglas Fairbanks, της Jayne Mansfield, του Rudolph Valentino, του director Cecil B. DeMille και του punk rock καλλιτέχνη Johnny Ramone. Για τη ανοιξιάτικη συλλογή του 2018 που είχε δημιουργήσει, ο ίδιος παρουσίασε το λογότυπο “Paramount Studios”.
View this post on InstagramA post shared by Gucci Official (@gucci) on
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ