Ο Dior ήταν ο πρώτος οίκος που άνοιξε την Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι με ένα εντυπωσιακό show. Για τις ανάγκες του catwalk χρειάστηκαν δύο εβδομάδες και 60 εργαζόμενοι ώστε να “χτίσουν” το χώρο των 1200m2 στο ParisLongchamp Racecourse, όπου και παρουσιάστηκε η νέα συλλογή για τη σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2019.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όταν τα φώτα άνοιξαν η σκηνή γέμισε με χορευτές μπαλέτου που άφησαν το ταλέντο τους να “ξεχυθεί” στο χώρο και κατάφεραν να κλέψουν τις εντυπώσεις του κοινού με τις χορευτικές φιγούρες. Μετά από λίγο στο catwalk βρέθηκαν και τα μοντέλα φορώντας ρούχα και αξεσουάρ από τη νέα κολεξιόν.
Αυτό που μπορεί να προσέξει κάποιος με μια πρώτη ματιά, είναι οι minimal και αέρινες γραμμές που πολλές φορές “συνοδεύονταν” από περίτεχνες πιέτες ή λεπτομέρειες που παρέπεμπαν στο grecian style.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H κολεξιόν εμπλουτίστηκε με oversized φούστες, φορέματα και boyish κοστούμια δημιουργημένα από φίνο ταφτά, ενώ σε πολλά looks υπήρξαν έντονες παρεμβάσεις από τη δαντέλα και το fishnet (aka δίχτυ).
Ενώ η παρουσίαση ξεκίνησε με ρούχα σε ουδέτερα χρώματα, έπειτα εμπλουτίστηκε με floral μοτίβα και ιδιαίτερα prints, ενώ έντονα ήταν και τα army στοιχεία με τις ’70s επιρροές.
Τα περισσότερα looks ολοκληρώθηκαν με σακάκια ή oversized πανωφόρια. Όσον αφορά στα αξεσουάρ, προσέξαμε την αδυναμία της σχεδιάστριας του οίκου, Maria Grazia Chiuri, στα lace – up ballerina shoes, στα πέδιλα, αλλά και στα sneakers, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψαν οι κορδέλες στα μαλλιά που θύμιζαν πολύ ένα αγαπημένο αξεσουάρ που φορούν οι μπαλαρίνες.
Τέλος, η θρυλική saddle bag έδωσε το παρών μετά από 18 χρόνια, κάνοντας τους fashionistas να ενθουσιαστούν!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ