Blush pink, red quartz, βυσσινί, γκρι και λευκό. Μερικές πολύ χαρακτηριστικές αποχρώσεις των προϊόντων της Glossier, οι οποίες πλέον αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του interior design που στήθηκε για το ολοκαίνουριο Flagship Store του διάσημου beauty brand στην Νέα Υόρκη! Διότι, οι πόρτες του πιο ονειρεμένου και ονειρικού φυσικού καταστήματος της αγαπημένης εταιρίας καλλυντικών και skincare όλων των beauty editors και bloggers του κόσμου (φυσικά και η “δική μας” Νατάσα Μπερέκου δεν εξαιρείται από την λίστα) απέκτησε το ολόδικό της superstore στο Soho -και συγκεκριμένα στον αριθμό 123 της οδού Lafayette- και είναι ακριβώς όπως θα φανταζόσουν ένα happy place εμπνευσμένο από το τέλειο packaging και τις ευφάνταστες σειρές προϊόντων της Glossier!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι παστέλ ροζ τοίχοι πλαισιώνουν μία κόκκινη σκάλα, η οποία οδηγεί στο πρώτο επίπεδο του τριώροφου “σπιτιού” της Glossier. Ο εσωτερικός σχεδιασμός του εκπληκτικού καταστήματος έχει γίνει από τα Gachot Studios σε συνεργασία με το αρχιτεκτονικό γραφείο PRO. Μάλιστα, για την ιστορία, το brand ξεκίνησε τις εμπορικές δραστηριότητές του σε αυτό ακριβώς το κτίριο το 2016 από την ιδρύτριά του, Emily Weiss, που δημιούργησε στο ρετιρέ τον πρώτο φυσικό χώρο όπου οι πελάτες μπορούσαν να δουν από κοντά, να δοκιμάσουν και να αγοράσουν τα προϊόντα. Η τεράστια εμπορική επιτυχία, λοιπόν, των τελευταίων χρόνω οδήγησε στην επέκταση και την δημιουργία ενός flagship store στους υπόλοιπους δύο ορόφους, με συνολική έκταση 510 τ.μ.!
Όπως μπορείς να αντιληφθείς και από τις φωτογραφίες, το interior design αντλεί απευθείας έμπνευση από το ροζέ branding της εταιρίας, καθώς και από το ροζ bubblewrap που χρησιμοποιείται στις συσκευασίες της! Έτσι, οι ροζ γύψινοι τοίχοι με το ματ φινίρισμα και την ακατέργαστη υφή υποδέχονται το κοινό από την είσοδο, οδηγώντας το σε έναν ολοστρόγγυλο φεγγίτη ύψους εννέα μέτρων και έπειτα στο εσωτερικό του flagship store.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εκεί συνεχίζεται η dreamy τεχνοτροπία των τοίχων, ενώ επεκτείνεται και στους κυκλικούς πάγκους, όπου φιγουράρουν τα προϊόντα της Glossier. Τα γκρι τσιμεντένια δάπεδα συμπληρώνουν τον παστέλ χαρακτήρα του σχεδιασμού, ενώ η ειδική επεξεργασία των παραθύρων επιτρέπει την διάχυση του φυσικού φωτός σε κάθε γωνία και οι πολλαπλοί oversized καθρέφτες κάνουν τον χώρο να μοιάζει μεγαλύτερος. Εκεί έχει τοποθετηθεί και ένας “αφράτος” κατακόκκινος καναπές που θυμίζει γυναικεία χείλη, ενώ ο τοίχος πίσω του φέρει αλλεπάλληλες πτυχώσεις για περισσότερη έμφαση στις διαφορετικές υφές του design.
Οι πελάτες έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν όλα τα iconic προϊόντα της Glossier στο Wet Bar, έναν ξεχωριστό χώρο που δημιουργήθηκε για να θυμίζει spa-like μπάνιο. Πάνω από τους νιπτήρες του “μπάνιου”, οι επισκέπτες μπορούν να δοκιμάσουν απευθείας στην επιδερμίδα τους τις skincare και beauty σειρές του brand που κοσμούν τους τοίχους και τους καθρέφτες. Επιπλέον, μία από τις χαρακτηριστικές millennial pink στολές που φορά το προσωπικό της εταιρίας έχει τοποθετηθεί σε ειδική φωτισμένη προθήκη στον τοίχο του δωματίου. Τέλος, άλλο ένα εντυπωσιακό στοιχείο είναι το ζευγάρι από τις πρωτότυπες ροζ πολυθρόνες που έχουν χρησιμοποιηθεί σε μία ατμοσφαιρική γωνία του καταστήματος και οι οποίες έχουν κατασκευαστεί από ανακυκλωμένο πολτό χαρτιού!
“Από το ξεκίνημά της ως το beauty blog ‘Into the Gloss’, η Glossier αναφερόταν πάντα στην έννοια της κοινότητας. Εμπνευστήκαμε, λοιπόν, τον χώρο ως ένα μέρος που δίνει έμφαση στην αίσθηση της οικειότητας, φέρνοντας τον κόσμο κοντά, ώστε να έχει μια συλλογική και διαδραστική εμπειρία” σχολιάζει η ομάδα του αρχιτεκτονικού γραφείου PRO, ενώ τα Gachot Studios συμπληρώνουν: “Ευέλικτο, διαδραστικό και ειλικρινές. Αυτές είναι οι λέξεις που καθόρισαν την κατεύθυνση του design μας, αλλά βρήκαμε τον τρόπο να γίνουμε λιγάκι πιο άτακτοι και edgy στον σχεδιασμό μας”.
Το ολοκαίνουριο flagship store της Glossier αποτελεί ένα από τα ελάχιστα σταθερά φυσικά καταστήματα της εταιρίας, η οποία δραστηριοποιείται κυρίως online, αλλά και μέσα από τα pop-up stores που ανοίγει ανά τον κόσμο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ