Ξεκίνησε ως μία απλή καθημερινή, αδιάφορη εκπομπή, στη πορεία έγινε συνήθεια και εσχάτως; ‘Εγινε λατρεία! Ναι, αλήθεια, αλλά η Μπέττυ Μαγγίρα κατάφερε να κάνει το “θαύμα” της και να απογειώσει στους πίνακες τηλεθέασης το “My style rocks”, γιατί αλήθεια σου λέω, έχουμε να κάνουμε με ένα… “One Μπέττυς show”!
Νομίζω πως η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου θα έπρεπε κανονικά ν ΄ανάψει μία λαμπάδα στο μπόι της Μπέττυς (δύσκολο βέβαια είναι και δύο μέτρα…), η οποία τυχαία βρέθηκε φέτος στο πλευρό της και λόγω του ταμπεραμέντου της, της ευστροφίας και του χιούμορ της, κατάφερε να σηκώσει την εκπομπή, από την… μετωπική με το “παγόβουνο” της Nielsen.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βέβαια, ο συνδυασμός της Μπέττυς με τον Στέλιο Κουδουνάρη, είναι αλήθεια, όλα τα λεφτά, μιας και ο ένας κόβει και η άλλη ράβει, ενώ αρκετά συμπαθητικός και άνετος, είναι και ο Δημήτρης Αργυρόπουλος.
Και γιατί σου τα λέω όλα αυτά; Γιατί το “My style rocks” πλέον κυριαρχεί στους πίνακες τηλεθέασης και πιο συγκεκριμένα σε όλα τα γυναικεία κοινά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Για παράδειγμα; Χθες σε ότι έχει να κάνει με τις γυναίκες, το ριάλιτι του ΣΚΑΙ σημείωσε τις παρακάτω επιδόσεις: Αν ξεκινήσουμε από τις γυναίκες 15-24 ετών η εκπομπή άγγιξε το 23,0%, στις γυναίκες από 25-44 ετών 24,4% και στις γυναίκες από 55-64 ετών το 27,6%.
Κατά τα άλλα, στο σύνολο η εκπομπή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου έκανε κατά μέσο όρο 18,0% και στο δυναμικό κοινό από 18 εως 54 ετών το 20,3%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ