Ο οίκος Gucci ανακοίνωσε το τελευταίο κεφάλαιο από την καμπάνια “Chime for Change”, μέσω της οποίας θέλει να αντιμετωπίσει και να “απορρίψει” την ανισότητα των φύλων. Το συγκεκριμένο project υποστηρίζει έξι οργανισμούς ανά τον κόσμο που όλοι μαζί θα βοηθήσουν στον αγώνα και θα υποστηρίξουν κυρίως τις γυναίκες που το έχουν ανάγκη.
Ο ιταλικός οίκος μόδας ξεκίνησε το “Chime for Change” το 2013 μαζί με την Beyonce και τη Salma Hayek, σε μια προσπάθεια να ενώσει τις φωνές που έχουν το ίδιο σκοπό και στόχο παγκοσμίως. Η συγκεκριμένη κίνηση έχει καταφέρει να χρηματοδοτήσει 425 μη κυβερνητικές οργανώσεις, από τις οποίες έχουν επωφεληθεί 570.000 κορίτσια και γυναίκες από διαφορετικές ηπείρους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η τελευταία καμπάνια θα υποστηρίξει τις εξής οργανώσεις: Equality Now, Global Fund for Women, Ms. Foundation for Women, UN Women, Vital Voices and Women Deliver. Επιπλέον, ο Gucci συνεργάστηκε με τον Ιταλό καλλιτέχνη MP5 για να δημιουργήσει τη νέα ταυτότητα της καμπάνιας “Chime for Change”, η οποία προβάλλεται στα Artwalls του Gucci στο Λονδίνο, το Χονγκ Κονγκ, τη Νέα Υόρκη, το Μιλάνο και την Ταϊβάν.
Η νέα ταυτότητα περιλαμβάνει δύο φιγούρες με κίτρινες γραμμές στα επίμαχα σημεία, κάτι που μάλλον σημαίνει ότι τα γεννητικά όργανα, το σώμα και το φύλο δεν έχουν σημασία. Σημασία έχει η ψυχή, η ισότητα, ο σεβασμός και τα δικαιώματα που είναι ίδια για όλους.
Αυτή είναι μια πολύ σημαντική κίνηση του οίκου που έχει καταφέρει να ενθουσιάσει τους fans του και να δώσει δύναμη σε όσους το έχουν ανάγκη. Μια ακόμα σημαντική απόφαση που πήρε ο οίκος πρόσφατα, αφορούσε τα δικαιώματα των ζώων και για αυτό αποκάλυψε πως δεν θα χρησιμοποιήσει ξανά αληθινή γούνα στις συλλογές του, όπως πολλοί ακόμα οίκοι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ