Το βράδυ της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε στο Θέατρον του Κέντρου Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος” η πρεμιέρα της παράστασης “Από Σμύρνη… Σαλονίκη” σε σκηνοθεσία της Μιμής Ντενίση. Το έργο είναι το πρώτο ελληνικό θεατρικό sequel και αποτελεί συνέχεια του έργου «Σμύρνη μου αγαπημένη», που συγκλόνισε χιλιάδες θεατές την περασμένη σεζόν και έγινε μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.
Μεταξύ των πρωταγωνιστών της παράστασης είναι και η Κατερίνα Γερονικολού και ο Γιάννης Τσιμιτσέλης. Οι δυο τους μπορεί να είναι μαζί στη ζωή τα τελευταία χρόνια, όμως αυτή τη σεζόν θα είναι μαζί και στη θεατρική σκηνή. Πρόκειται για ένα από τα ζευγάρια της εγχώριας showbiz, που για ένα μεγάλο διάστημα προτίμησε να κρυφτεί και να προστατέψει από τα Μέσα τη σχέση του, ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου οι ταλαντούχοι ηθοποιοί ένιωσαν πιο άνετα με τους φωτογράφους και έτσι πλέον ζουν τον έρωτά τους, δίχως να κρύβονται από κανέναν!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο φωτογραφικός φακός του TLIFE τους απαθανάτισε μετά το τέλος της παράστασης “Από Σμύρνη… Σαλονίκη” και τόσο η Κατερίνα Γερονικολού όσο και ο Γιάννης Τσιμιτσέλης πόζαραν χαρούμενοι στο φακό.
Δες φωτογραφίες:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Λίγα λόγια για την παράσταση:
Η αρχόντισσα της Σμύρνης Φιλιώ Μπαλτατζή και τα παιδιά της καταφέρνουν να επιζήσουν της Μικρασιατικής καταστροφής και μετά από μεγάλες περιπέτειες καταλήγουν στη Μακεδονία. Η Σαλονίκη γίνεται η πατρίδα των προσφύγων. Μια πολυπολιτισμική πόλη με ντόπιους, πρόσφυγες, Πόντιους και Εβραίους που ζουν αρμονικά παρά τις διαφορές τους. Το έργο παρακολουθεί την πορεία της οικογένειας και πολλών νέων χαρακτήρων την περίοδο από την ανταλλαγή των πληθυσμών μέχρι την αρχή του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου.
Η ανέλιξη των προσφύγων από την απόλυτη φτώχεια σε μια καινούρια αξιοπρεπή ζωή, η προσπάθειά τους να γίνουν ένα με τ’ αδέλφια τους στην Ελλάδα, η άνοδος και η πτώση της ακμάζουσας Εβραϊκής κοινότητας, δίνονται ανάγλυφα μέσα από τους χαρακτήρες. Το έργο είναι μια μεγάλη νωπογραφία της εποχής με φόντο την πολιτική κατάσταση μέσα από προσωπικές ιστορίες και με τη μουσική της εποχής από τα σεφαραδίτικα, μέχρι τα ρεμπέτικα και τον Αττίκ, να αναδεικνύουν τις αισθητικές και πολιτιστικές αντιθέσεις ανάμεσα σε ντόπιους και πρόσφυγες.
Φωτογραφίες: NDP, Papadakis press
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ