Κλείνεις τα φώτα όταν δεν χρειάζονται, περπατάς μέχρι τη δουλειά για να μην πάρεις λεωφορείο και φυσικά πάντα αγοράζεις τα φτηνότερα προϊόντα στο ράφι, αλλά πως γίνεται πάντα η ημέρα που «μπαίνει «ο μισθός να φαίνεται τόσο μακριά; Μην ανησυχείς δεν είσαι μόνη σου.
Σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Fairy *, έδειξε ότι παρόλο που το 72% των καταναλωτών αναζητούν φτηνότερα προϊόντα στο σουπερμάρκετ, παραπάνω από τους μισούς (55%) δηλώνουν ότι δεν βλέπουν το πραγματικό όφελος από αυτή την κίνηση και δεν έχουν την παραμικρή ιδέα πού τελικά ξοδεύουν τα χρήματά τους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η έρευνα του Fairy αποκαλύπτει ότι μόλις το 60% των ανθρώπων που εργάζονται δηλώνουν ότι έχουν σταθερό εισόδημα, αλλά μόνο το 30% αυτών καταφέρνει να κάνει αποταμίευση. Για τις οικογένειες η εικόνα δεν φαίνεται να είναι καλύτερη, με το 70% των ανθρώπων που απάντησαν να δηλώνει ότι δεν μπορεί να αποταμιεύσει για το μέλλον.
Άρα, τι συμβαίνει; Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι το 72% των ερωτηθέντων αγοράζουν φτηνότερα προϊόντα. Ωστόσο ένα εντυπωσιακό ποσοστό (94%) εξομολογείται ότι τα φτηνά προϊόντα συχνά τους απογοητεύουν, είτε γιατί δεν κάνουν αυτά που υπόσχονται , είτε γιατί δεν διαρκούν όσο θα ήθελαν.
Σημαντικό στοιχείο της έρευνας αποκάλυψε ότι το 77% των καταναλωτών δεν έχουν πειστεί ακόμα ότι τα ακριβότερα προϊόντα προσδίδουν τελικά μεγαλύτερη αξία στην απόδοσή τους. Επίσης, παραπάνω από τους μισούς ερωτηθέντες (53%) ξοδεύουν λίγο ή καθόλου χρόνο στο να σκεφτούν τι προϊόντα θα αγοράσουν για τις καθημερινές ανάγκες του σπιτιού, όπως για παράδειγμα το υγρό για το πλύσιμο των πιάτων. Αυτό δείχνει ότι απλά δεν σκεφτόμαστε πότε ένα προϊόν πραγματικά αξίζει τα λεφτά του, αγοράζοντας έτσι το φτηνότερο, ακόμα και αν πιθανότατα αυτό θα μας απογοητεύσει αργότερα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Για αυτόν το λόγο ένα μπουκάλι Fairy εξασφαλίζει 2 φορές μεγαλύτερη διάρκεια από το 2ο σε πωλήσεις προϊόν, πετυχαίνοντας την υψηλότερη συγκέντρωση καθαριστικής δύναμης σε κάθε του σταγόνα, έτσι ώστε όλοι όσοι νοιάζονται για την οικονομία, να μπορούν να κερδίζουν περισσότερο και τελικά να πιάνουν …τόπο τα χρήματά τους!
Στοιχεία της έρευνας (Περίληψη)
72% των καταναλωτών αναζητούν να αγοράσουν φτηνά προϊόντα
48% των ερωτηθέντων δεν βλέπουν κανένα όφελος στις προσπάθειές τους για οικονομία ή δεν ασχολούνται καθόλου
60% των εργαζομένων δηλώνουν ότι έχουν σταθερό εισόδημα
30% των εργαζομένων δηλώνουν ότι μπορούν να κάνουν αποταμίευση
70% των οικογενειών που ρωτήθηκαν δηλώνουν δεν μπορούν να κάνουν αποταμίευση
94% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι τα φτηνά προϊόντα στο τέλος σε απογοητεύουν σε απόδοση
10% των ερωτηθέντων επισκέπτονται 3 ή περισσότερες φορές το σουπερμάρκετ μέσα στον μήνα.
53% των ερωτηθέντων σκέφτονται από λίγο έως καθόλου τις καθημερινές τους ανάγκες για ψώνια.
77% των καταναλωτών δεν έχουν πειστεί ότι τα ακριβότερα προϊόντα προσφέρουν μεγαλύτερη αξία στην απόδοσή τους.
*Η έρευνα έγινε από την Vision Crititcal, για λογαριασμό του Fairy και της P&G, πραγματοποιήθηκε online, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 4.000 καταναλωτών σε χώρες της Ε.Ε.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ