Σε μια συνολική προσπάθεια της βιομηχανίας να στραφεί σε περισσότερο “πράσινες” λύσεις, τόσο στην διαδικασία της παραγωγής, όσο και στα τελικά προϊόντα που προσφέρει στο κοινό, βλέπουμε πλέον όλο και πιο συχνά καινοτόμες ιδέες να παίρνουν σάρκα και οστά, υποστηρίζοντας το eco-friendly, vegan και βιώσιμο design. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει και ο “κολοσσός” των επίπλων και ειδών σπιτιού, IKEA, που ετοιμάζεται να λανσάρει την πρωτοποριακή σειρά κουρτινών GUNRID, οι οποίες θα έχουν την ικανότητα να φιλτράρουν τον αέρα και να τον καθαρίζουν από τους κοινούς ρύπους!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το ύφασμα των κουρτινών GUNRID θα διαθέτει μία ειδική επίστρωση από φωτοκαταλυτικά μέταλλα, τα οποία θα διασπούν τους ρύπους, καθώς το φως διαχέεται στην ύφανση, έτσι ώστε ο αέρας που εισέρχεται στο σπίτι να είναι καθαρός. Η τεχνολογία αναπτύχθηκε από την εταιρία σε συνεργασία με πανεπιστημιακά ιδρύματα της Ευρώπης και της Ασίας έπειτα από μελέτες χρόνων και λειτουργεί παρόμοια με την διαδικασία της φωτοσύνθεσης, ενώ μπορεί να αξιοποιήσει τόσο το φυσικό, όσο και το τεχνητό φως.
Όπως εξηγεί ο product developer της εταιρίας, Mauricio Affonso: “Για εμένα, είναι σημαντικό να δουλεύουμε με προϊόντα που δίνουν λύσεις σε πραγματικά προβλήματα και είναι σημαντικά για τους ανθρώπους. Τα υφάσματα χρησιμοποιούνται σε όλο το σπίτι και παράγοντας μια κουρτίνα που καθαρίζει τον αέρα, δημιουργούμε μια οικονομική και εργονομική λύση, η οποία επιπλέον κάνει το σπίτι πιο όμορφο”. Την ίδια στιγμή, η υπεύθυνη περιβαλλοντικής βιωσιμότητας της εταιρίας, Lena Pripp-Kovac επισημαίνει: “Πέρα από την δυνατότητα που δίνουμε στον κόσμο να αναπνέει καλύτερο αέρα στο σπίτι του, ελπίζουμε ότι η GUNRID θα αυξήσει την αντίληψη του κοινού για την ρύπανση του εσωτερικού χώρου, εμπνέοντας την αλλαγή στην συμπεριφορά μας, ώστε να συμβάλουμε στην δημιουργία ενός κόσμου με καθαρό αέρα. Η GUNRID είναι το πρώτο προϊόν που χρησιμοποιεί αυτή την τεχνολογία, αλλά η ανάπτυξή της θα μας δώσει ευκαιρίες για διαφορετικές χρήσεις της στο μέλλον σε άλλες υφάνσεις”.
Η σειρά κουρτινών θα κυκλοφορήσει στα καταστήματα του διάσημου brand μέσα στο 2020.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ