Ολοκληρώθηκε με την σειρά του και το Paris Fashion Week, αφήνοντάς μας μια ιδιαίτερη αίσθηση γύρω από την μόδα. Πριν κάνει, όμως, τον κύκλο της η φθινοπωρινή εβδομάδα μόδας του Παρισιού, από όπου “παρέλασαν” οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας του κόσμου, η Balenciaga φρόντισε να… ταρακουνήσει για άλλη μια φορά το κοινό με την ready-to-wear συλλογή για την σεζόν Spring/Summer ’19! Φυσικά, αυτό ήταν το αναμενόμενο, αλλά ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που έκλεψε τις εντυπώσεις ήταν η διαμόρφωση του χώρου όπου πραγματοποιήθηκε το catwalk του κορυφαίου brand! Βλέπεις, τα μοντέλα περπάτησαν μέσα από ένα καλειδοσκοπικό τούνελ, που στόχο είχε να αποτυπώσει το εσωτερικό ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το εκθαμβωτικό runway στήθηκε στις εγκαταστάσεις των κινηματογραφικών studio Cité du Cinéma, ενώ το show πραγματοποιήθηκε μέσα σε μια στενή φυσούνα που στήθηκε στον χώρο, η οποία αποτελούταν από μια θολωτή οροφή και δάπεδο που αντικατόπτριζε τα φώτα γύρω της! Όλες οι επιφάνειες είχαν καλυφθεί με ψηφιακές οθόνες στις οποίες προβαλλόταν το video installation του Καναδού καλλιτέχνη Jon Rafman.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εμπνευστής όλης αυτής της οπτικής εγκατάστασης ήταν ο creative director του οίκου, Demna Gvasalia, που επέλεξε να “τσαλακώσει” το show του, προκειμένου να εξερευνήσει τις επιδράσεις της τεχνολογίας στην σύγχρονη κοινωνία. Όπως λέει ο ίδιος: “Θέλαμε να δημιουργήσουμε την αίσθηση πως βρίσκεσαι στο εσωτερικό ενός ψηφιακού μυαλού. Μέσω της τεχνολογίας, μπορούμε να μεταφέρουμε τον κόσμο σε μια διαφορετική πραγματικότητα”.
Μάλιστα, πριν την επίσημη έναρξη του show, το τούνελ εξέπεμπε μπλε φως, ενώ προέβαλε κώδικες προγραμματισμού και ψηφιακά μηνύματα, με στόχο να μεταφέρει το κοινό στο εσωτερικό περιβάλλον ενός ηλεκτρονικού προγράμματος. Όταν, όμως, το catwalk ξεκίνησε, οι λέξεις που μέχρι εκείνη την στιγμή αναγράφονταν στις οθόνες άρχισαν να… λιώνουν προς το δάπεδο, δίνοντας την θέση τους σε ψηφιακές εικόνες που μιμούνταν τα κύματα του ωκεανού και την καυτή ηφαιστειακή λάβα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ