Site icon TLIFE

Bottega Veneta: Μια βόλτα στο ολοκαίνουριο flagship store του οίκου στο Τόκιο

“Konnichiwa” λέει ο εμβληματικός ιταλικός οίκος μόδας Bottega Veneta και ανοίγει τις πόρτες του ολοκαίνουριου flagship store του στο Τόκιο! Όχι έναν, ούτε δύο, αλλά έξι ολόκληρους ορόφους απασχολεί το επιβλητικό νέο κτίριο της εντυπωσιακής boutique που ξεκίνησε την λειτουργία της στην high-end εμπορική περιοχή Ginza, στην “καρδιά” της ιαπωνικής πρωτεύουσας και ετοιμάζεται να συναρπάσει όλους τους λάτρεις της υψηλής αισθητικής και τους fans του διάσημου brand!

Με συνολική έκταση που αγγίζει τα 800 τ.μ. και εκτενείς σειρές προϊόντων, ανάμεσά τους τις ready-to-wear γυναικείες και ανδρικές συλλογές ρούχων, αλλά και τσάντες, βαλίτσες, γυαλιά, παπούτσια, αρώματα, κοσμήματα, έπιπλα και είδη σπιτιού, το καινούριο flagship store είναι ένας μικρός “ναός” της πολυτέλειας και της φινέτσας! Με την “στιβαρή” πρόσοψη του καταστήματος να θυμίζει φουτουριστικές πλέξεις, η εξωτερική πλευρά του κτιρίου έχει επενδυθεί με 900 μεταλλικές πλάκες που σμιλεύτηκαν ώστε να παραπέμπουν σε σεληνιακό τοπίο. Από εκεί, το κοινό εισάγεται σε ένα εντελώς διαφορετικό σκηνικό, αφού το interior design έχει σχεδιαστεί με τρόπο που εσωτερικοί χώροι να αποτελούν μια νοητή ένωση της μοντερνιστικής ιαπωνικής κουλτούρας και του μινιμαλιστικού φουτουρισμού.

Οι αριστοτεχνικά φωταγωγημένοι και υπερσύγχρονοι χώροι, που τιμούν τις αρχές της γεωμετρίας και την αφαιρετική αισθητική, έχουν εμπνευστεί από το καλλιτεχνικό κίνημα των 60s που ονομάστηκε Light and Space και προάγει τον μινιμαλισμό και την αφηρημένη γεωμετρία. Γι’ αυτό και το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα “υβρίδιο” που προκύπτει από την πνευματική και ζεν κουλτούρα του Τόκιο και της πολυτέλεια.

Φυσικό ξύλο, φυτά εσωτερικού χώρου και μια γήινη χρωματική παλέτα συναντώνται με τα γεωμετρικά παράθυρα και τα γύψινα στοιχεία, επιτελώντας τον σκοπό της συνένωσης πολυτέλειας και αφαιρετισμού. Επιπλέον, όλα τα έπιπλα που χρησιμοποιήθηκαν στο interior προέρχονται από την συλλογή Bottega Veneta Furniture και μάλιστα ορισμένα κομμάτια έχουν κατασκευαστεί αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά.

“Με μια περιεκτική επιλογή σε ένα μοναδικό και εκπληκτικά σχεδιασμένο περιβάλλον, το flagship store στην Ginza είναι μια επένδυση στην εξύψωση και την βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας για τους Ιάπωνες πελάτες μας και το αγοραστικό κοινό όλης της Ασίας” λέει ο CEO της Bottega Veneta, Claus-Dietrich Lahrs.

© 2024 tlife.gr